GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

המלצות לטיול מושלם בפיליפינים

  1. אגם טאאל – בתוך הר געש במסלול הטיול, הממלא בתחילה קצת במנילה בקניית מטריה מתקפלות לשמש החזקה, מגיעים לאגם טאאל שבתוך הר געש. האגם משוכן בפנים הגעש, ובתוכו יש אי וולקני. באגם ניתן לטפס רגלית או לרכב על גב סוסים, והמקום משמש גם כמוקד טיול רומנטי במיוחד בערב.
  2. האי פאלוואן – פלא טבע עולמי פאלוואן הוא אי מרהיב עם חופים יפים ואטרקציות טבע מדהימות. תצפו בנהר התת קרקעי בפוארטו פרינססה ונסע לאי פאלוואן, שמציע חופים יפים ותוספות מקסימות כמו חילופי איים וספינות תיירים.
  3. אל נידו – אתר “דילוג האיים” הטוב ביותר האי אל נידו מתגאה בחופים יפים ואטרקציות רבות. אפשר לטייל בין האיים הקרובים במרכז המקום בימי טיול יום שלם ולצפות בצלייה קסומה של שקיעת השמש בחופי הסלעים.
  4. סֶבּוּ סיטי – בעקבות מגלי עולם בעיר סֶבּוּ סיטי תוכלו לבקר באתר היסטורי ותיירותי, "הצלב של מגלן", שנמצא במקום שהיה בו האדם הלבן הראשון שחצה את האוקיינוס השקט והגיע לפיליפינים ממזרח.
  5. אוסלוב – לצלול עם כרישים האתר אוסלוב מציע חוויה ייחודית לצלמים ולצלילים, כאשר במהלך הצלילה ניתן לפגוש כרישי לוויתן.
  6. האי בוהול – גבעות השוקולד באי בוהול יש מקומות מרהיבים כמו גבעות השוקולד, אומגה ועוד. כדאי לשכור נהג ולבקר באתרים המקומיים.
  7. האי פנגלאו – צלילה ושנורקלינג האי פנגלאו מתאים במיוחד לצלילה ושנורקלינג. בסיכון מסוים, אפשר לצפות בדולפינים בחופים המקומיים.
  8. האי סיקיהור – חופי שקיעה מהיפים בעולם סיקיהור הוא אי מכושף המציע חופים יפים ונופים מרהיבים. כדאי להגיע לחופי שקיעה המהפנטים על האי.

כדי להינות מטיול מושלם בפיליפינים, כדאי לתכנן מראש ולבחור את האתרים המתאימים לטעמכם. הפיליפינים מציעים אטרקציות מגוונות, טבע מדהים וחופים יפים, כך שאתם בוודאי תהנו מהטיול המהנה הזה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד