GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

מסלול טיול חופים בהודו למשך 21 יום

 

הודו, עם קו החוף העצום והנופים המגוונים שלה, מציעה גן עדן לחובבי חופים המחפשים שילוב מושלם של שמש, חול וים. בבריחה זו בת 21 יום, אנו יוצאים למסע חופי המשתרע על חופי הארץ, מהחופים השלווים של הדרום ועד לחופי המערב התוססים והשקטים השלווים במזרח. הצטרפו אלינו כשאנו חוקרים את החופים הקסומים של הודו, כל אחד עם הקסם הייחודי שלו, הפיתוי התרבותי והיופי הטבעי שלו.

ימים 1-4: גואה – איפה המסיבה פוגשת שלווה
המסע שלנו מתחיל במקלט החוף של גואה, מקום שלא צריך היכרות. גואה, הידועה בסצנת המסיבות התוססת והחופים הבתוליים שלה, מציעה שילוב של רגיעה ואנרגיה תוססת. הקדישו את הימים הראשונים לחקור חופים פופולריים כמו באגה, אנג'ונה וקלנגוטה. טבלו את עצמכם בחיי הלילה התוססים, התענגו על מאכלי גואן בבקתות לצד החוף, וקחו חלק בספורט ימי תחת השמש הטרופית החמימה.

קחו הפסקה מהחופים ההומים וצאו לדרום גואה, שם החופים שקטים יותר והנוף מעוטר במטעי קוקוס. פאלולם ואגונדה מציעים סביבה שלווה יותר, מושלמת לאלו המחפשים נחמה בתוך היופי של הטבע. החופים החוליים הלבנים והמים התכולים הצלולים יוצרים רקע ציורי להתחלה שלווה של אודיסיאת החופים בת 21 הימים שלנו.

ימים 5-8: קראלה – באק ווטר וחולות הזהב
ביציאה מגואה, היעד הבא שלנו הוא מדינת קראלה הקסומה. קראלה, הידועה בזכות המים האחוריים, הצמחייה השופעת והחופים המוזהבים שלה, מספקת חווית חוף ייחודית. הקדישו יום לשייט דרך המים האחוריים של אלפי על סירת בית מסורתית, ותראו את הנופים השלווים והחיים הכפריים לאורך נתיבי המים.

לכו לוורקלה, עיירת חוף השוכנת על גבי צוקים המשקיפים על הים הערבי. חוף Varkala, עם החולות הזהובים והמעיינות הטבעיים שלו, מציע מפלט שליו. חקור את מקדש Janardanaswamy העתיק וטבול במים העשירים במינרלים שלדעתם יש סגולות מרפא. כשהשמש שוקעת, צפו במחזה המהפנט של הצוקים המוארים בגוונים החמים של הדמדומים.

ימים 9-12: גוקרנה – חופים בתוליים ואווירה רוחנית
מקראלה ניסע לעיירה הנינוחה גוקרנה בקרנטקה. גוקרנה, הידועה בחופים הבתוליים ובאווירה הרוחנית שלה, מספקת שילוב ייחודי של רגיעה וחקירה תרבותית. בלו את ימיכם בשיזוף בחופים הבתוליים של אום, קודל וחצי ירח. אמצו את האווירה הבוהמית של גוקרנה, שבה יוגה ורוחניות משגשגים בתוך היופי הטבעי של קו החוף.

צאו לטרק לחוף פרדייז המבודד, הנגיש רק בסירה או טיול מאתגר. המאמץ מתוגמל בקו חוף בתולי, בתולי, שמרגיש כמו גן עדן סודי. כשהשמש שוקעת מתחת לאופק, הצטרפו למקומיים לחוויה מעוררת נפש במקדש Mahabaleshwar, המוקדש לורד שיווה.

ימים 13-15: איי אנדמן וניקובר – שוניות אלמוגים ומי טורקיז
טוס לאיי אנדמן וניקובר, ארכיפלג הודי במפרץ בנגל הידוע בשוניות האלמוגים המדהימות ובמימיו הצלולים. הקדישו את ימיכם לחקור את החופים של האי האבלוק, כמו חוף רדהנאגר, המוכר לעתים קרובות כאחד החופים הטובים ביותר באסיה. שנורקלינג או צלול בגני האלמוגים התוססים, השופעים חיים ימיים.

קחו מעבורת לאי ניל, פנינה נסתרת עם חופים שלווים כמו לקסמנפור ובהראטפור. לכו לאורך תצורות הגשר הטבעיות בגשר Howrah ולהתחמם בשלוותו של גן העדן המרוחק הזה. איי אנדמן וניקובר מציעים שילוב ייחודי של הרפתקאות ורגיעה, מה שהופך אותם לגולת הכותרת של מסע החוף שלנו בן 21 הימים.

ימים 16-18: מהרשטרה – קסמי החוף של קונקאן
נחזור ליבשת, המסע שלנו לוקח אותנו לאזור קונקאן של מהרשטרה. חקור את החופים הבתוליים של Ganpatipule, היכן שמקדש Ganpati עומד על החופים, ומציע חוויה רוחנית ייחודית. צלול לתוך ההיסטוריה והתרבות של האזור ב-Ratnagiri, הידוע במנגו האלפונסו ובבית האבות של לוקמניה טילאק.

המשך את חקר החוף שלך עם ביקור בעיירה המוזרה Vengurla, שם חוף מוכמד וחוף שירודה מציעים מפלט שליו. גלו את הקסם של Devbagh והחופים המבודדים שלה, מושלמים עבור אלה המחפשים חוויה מחוץ לשבילים.

ימים 19-21: פורי – נסיגה רוחנית וחולות זהב
שלב המסע האחרון שלנו לוקח אותנו לפורי באודישה, מקום הידוע במשמעותו הרוחנית ובחופי הזהב שלו. הקדישו זמן לחקור את מקדש Jagannath המפורסם, אתר עלייה לרגל הינדי קדוש. הצטרפו לחסידים במהלך ראת יאטרה, פסטיבל מפואר שבו האלוהויות נמשכות בטקסיות במרכבות ברחובות.

סיים את אודיסיאת החוף בת 21 יום בהתרגעות בחולות הזהובים של חוף פורי. אמצו את התוסס התרבותי של השווקים המקומיים והתמכרו לטעמים של המטבח של אודישה. כשהגלים נושקים בעדינות לחוף, חשבו על היופי המגוון

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד