GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

צלילה בפיליפינים – צלול לתוך גן עדן: מסלול טיול תת-ימי בן 14 ימים בפיליפינים

 

עבור חובבי ים וחובבי תת-מימי, הפיליפינים עומדים כמגדלור של פלאים מימיים, ומתגאים בכמה מהחיים הימיים המגוונים ביותר ובשוניות האלמוגים התוססות בעולם. במסלול זה בן 14 יום, אנו יוצאים למסע בארכיפלג, שוקעים בנופים התת-מימיים המהפנטים, חוקרים שוניות בתוליות ומגלים את היופי שאין שני לו שטמון מתחת לפני השטח.

יום 1-2: הגעה למנילה וטיסה לפוארטו פרינססה, פאלאוואן
ההרפתקה המימית שלנו מתחילה במנילה, שם אנו מבלים את היום הראשון בהכנות לחקר התת-ימי שלפנינו. ביום השני נצא בטיסה לפוארטו פרינססה, שער הכניסה לפאלאוואן, הידוע במים הצלולים ובמגוון הביולוגי הימי העשיר.

יום 3-4: Palawan – נהר תת קרקעי פוארטו פרינססה
חקור את הנהר התת קרקעי פוארטו פרינססה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד משבעת פלאי הטבע החדשים. נווט במערות הנהר ותראה את תצורות אבן הגיר המהפנטות. בלו את אחר הצהריים בשנורקלינג לאורך השוניות הסמוכות, תוך הצצה לחיים הימיים התוססים.

יום 5-7: אל נידו – אקסטרווגנזה של אי-דילוג
טוס לאל נידו, גן עדן טרופי הידוע בצוקי הגיר והלגונות הנסתרות שלו. במהלך שלושת הימים הבאים, צאו לסיורי דילוג על איים שייקחו אתכם אל הלגונה הסודית, האי שימיזו והלגונה הגדולה האייקונית. שנורקלינג במי הטורקיז, חקור גני אלמוגים השופעים דגים צבעוניים. התפעלו מהחיים הימיים המגוונים והירגעו על החופים הבתוליים.

יום 8-9: Coron – Wreck Diving ואגם Barracuda
צאו בטיסה קצרה לקורון, ארץ פלאות תת-מימית המפורסמת בצלילות הטרופות שלה ממלחמת העולם השנייה. בלו את היום השמיני בחקר ספינות מלחמה יפניות טבועות, כמו האיראקו מארו והאוקיאווה מארו. ביום התשיעי, בקרו באגם Barracuda, אגם תרמוקליני ייחודי עם שכבות של מים מתוקים ומים מלוחים. צלול למעמקים הצלולים שלו ותראה את הנופים התת ימיים הסוריאליסטיים.

יום 10-11: ריף אפו – גני אלמוגים ומפגשי כרישים
טוס למינדורו וצא למסע אל פארק הטבע אפו ריף, מערכת שונית האלמוגים הרציפה השנייה בגודלה בעולם. הקדישו יומיים לחקר גני אלמוגים תוססים ותפגשו חיים ימיים, כולל כרישים, קרניים וצבים. צלול לתוך המים הכחולים ותראה את הקלידוסקופ של הצבעים המעטרים את השונית.

יום 12-14: פארק הטבע Tubbataha Reefs – אתר מורשת עולמית של אונסק"ו
טסו לפוארטו פרינססה ועלו על סירת חיים לפארק הטבע Tubbataha Reefs, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו וגן עדן לצוללנים. הקדישו את שלושת הימים הבאים לחקור את שוניות האלמוגים הבתוליות של הפארק, ותתקלו במינים פלגיים כמו כרישים, קרני מנטה וברקודות. צלול לתוך וול סטריט המפורסם, קיר אנכי שופע חיים ימיים.

מסלול של 14 יום המתמקד בצלילה ושנורקלינג בפיליפינים הוא הגשמת חלום עבור אוהבי ים. מהמערות התת-מימיות הקסומות של פוארטו פרינססה ועד פלאי הגיר של אל נידו, הריסות מלחמת העולם השנייה של קורון, גני האלמוגים התוססים של אפו ריף והיופי הבלתי נגוע של שוניות טובאטהה, האודיסיאה התת ימית הזו לוכדת את תמצית גן העדן הימי של הפיליפינים .

החיים הימיים המגוונים, יחד עם תצורות האלמוגים המדהימות, הופכים את הפיליפינים ליעד מוביל עבור אלה המחפשים חוויה תת-ימית ייחודית וסוחפת. כשהשמש שוקעת בהרפתקה מימית זו, הזיכרונות של גני אלמוגים תוססים, שברים מסתוריים ומפגשים עם יצורים ימיים מלכותיים יישארו חרוטים בלבם של אוהבי ים שחקרו את מעמקי גן העדן הטרופי הזה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד