GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

אל נידו – חלום טרופי בפיליפינים

אם אתם מחפשים להימנע מההמון וההפגנות של הערים הגדולות ומחפשים חוויית טיול טרופית בלתי נשכחת, אי אל נידו בפיליפינים הוא היעד המושלם עבורכם. האי היפהפה הזה מכונה גם "כריביה של המזרח", והצד הטרופי והפראי שלו מפתה תיירים מכל העולם. משתייכת לקבוצת איי ויסאיאס בפיליפינים, והאי מוכר בעיקר בזכות חופיו המדהימים, הטבע הטרופי, ופעילויות מרתקות רבות לכל המשפחה.

 

מה לעשות באי אל נידו:

  1. סיורי חופים וצלילה: החופים הבלתי נשכחים של אל נידו מוכרים ברחבי העולם. עם חול לבן כחול ומים צלולים, זהו מקום מושלם לנפישה, צלילה ופעילויות מסוג זה.
  2. סיורי איים: סיורים בסירות חשמליות או כאיות מעניקים חוויה ייחודית לאיים קרובים כמו אי שימיזו, אי נגוס ועוד.
  3. מעיינות חמים: בסביבה של אל נידו תוכלו למצוא מעיינות חמים טבעיים שמשתרעים לאורך החופים. חווייה מדהימה באופן יחסי להמון התיירים הפחות רבים מבקרים במקום.
  4. סיור בגורונג ונגן – מה דעתכם על סיור בעגלת חיים מקומית בין החקלאיות והשדות, ובעקבות כבשי הפטגון הידועים במארחם?
  5. בקרה בנקרונים המפוארים: אם אתם אוהבים למצוא יופי באדמה, תוכלו לבקר בנקרוני אל נידו, נוף קסום של ים, חול ופליטות צמחייה.
  6. מעגלי ציור יחודיים: מנהג יפייפה ומוזר מהפיליפינים הוא הציור של מעגלים מקומיים בחופי הים. אל נידו מכונים "כריביה של המזרח", בעיקר בגלל הקבוצות האינטימיות של מעגלים המצויות בכל חוף שלו. אם אתם מבינים באמנות, תוכלו לקנות עבודות יד של אמנים מקומיים, המתייחסים למעגלים כמהנוכחות טבעית ומיוחדת באי.

אל נידו הוא פסגת הר ההגעש הפעיל נגוס-נגוס. מעל כול, האי מציע את הפיתרון המושלם לחופשה רומנטית וזוגית. כך שבואו ותוסיפו לרשימת האיים שלכם את אי אל נידו, ותחוו את הטרופיקניות המושלמת בפיליפינים.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד