GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיול לדרום הודו - קרלה לנוסע העצמאי

טיולים גאוגרפים לנוסע העצמאי,  המומחים של גו איסט יתכננו לכם מסע חושי מופלא במקומות הכי מיוחדים בהודו

מעניין אתכם לחוות חוויה מדהימה בהודו?

מזמינים אתכם לחופשה חלומית בקרלה משולבת עם טיפולי אירוודה!

טיול לדרום הודו - קרלה לנוסע העצמאי

ארגון טיול גאוגרפי ומיוחד לנוסע העצמאי- מקצועיות וירידה לפרטים

טיול לקרלה בהודו

ארגון טיול גאוגרפי ומיוחד לנוסע העצמאי- מקצועיות וירידה לפרטים

טיול לקרלה בהודו כולל יערות טרופיים וחופים חוליים קסומים ואקזוטיים, רכס הרים יפהפה ובו שמורות טבע מרתקות וגידולי תה ותבלינים, מופעי תרבות אקזוטים, תעלות אדירות נשפכות אל הים ובהן בתים צפים וסביבן עצי קוקוס, עיר נמל עתיקה שדרכה כל הטוב הזה מופץ אל העולם.

צוות המומחים שלנו ישמח להכין לכם טיול יוצא דופן!

קרלה שבהודו מציעה לכם מראות קסומים, יערות טרופיים וחופים חוליים אקזוטיים. הכנו את עצמכם לטיול יוצא דופן שיתאים עבור כל המשפחה עם נותני השירות והמסלולים הטובים ביותר.

המומחים שלנו יכינו את הטיול לאחר שיכירו אתכם, יתאימו את המסלולים המתאימים ויחברו אתכם לנותני שירות מצוינים כך שכל שתצטרכו לעשות הוא ליהנות מכל רגע.

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם לבניית מסלול טיול מושלם בהתבסס על ניסיוננו הרב והמלצות מטיילים. כל זאת ללא עלות.

מה השירות שלנו כולל:

טיול לקרלה בהודו

מה השירות שלנו כולל:

ללא דאגות

אנחנו דואגים לכם ביעד מ א' ועד ת'מלונות מעולים, רכב חדש ומפנק, מדריכים מעולים מהשורה הראשונה, טיסות פנימית,כניסות לאתרים, ליווי בווצאפ לאורך כל הטיול ובעברית! 

התאמה אישית

בנית מסלול מיוחד ומותאם אליכם, אנחנו יודעים לעשות מסלולים יחודיים מחוץ לשבילי הטיול הרגילים

הבנה והקשבה לצרכים שלכם

אנחנו נמצאים פה עבורכם, להעניק לכם חוויה יוצאת דופן שלא תשכחו לעולם, נקשיב ונבין את כל הצרכים שלכם כדי שתצאו לטיול הכי מדהים שהיה לכם.

שירות באהבה

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ורק תביטו בביקורות ותבינו שאנחנו עושים את העבודה מכל הלב וחשוב לנו שתהיו מרוצים ותקבלו טיול בלתי נשכח!!

חדש בגו איסט!
ריטרט יוגה ואיורוודה

11.04.24-21.04.24
ריטריט יוגה ואיורוודה בהדרכת מיכל רונן

בונים לכם תוכנית טיול להודו בהתאמה אישית

במקום ₪1,400

ב- ₪800 בלבד!

*המחיר תקף לטיול עד 14 יום, מעבר לזה המחיר יעלה בהתאם לכמות הימים

טיול לקרלה בהודו - בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

ביטוח נסיעות לחו"ל

מעוניינים בביטוח נסיעות מוזל?

השאירו פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית

מסלולים לדוגמא

רקע על קרלה

קרלה שבדרום הודו היא אחד היעדים החלומיים למטיילים ובמיוחד למשפחות. היא מציעה רכסי הרים יפיפיים, שמורות טבע, גידולי תה נרחבים, יערות טרופיים, חופים אינסופיים ותעלות אדירות שנשפכות אל הים. בעוד שהודו מאופיינת בצפיפות, קרלה מאופיינת במרחבים גדולים, נופים קסומים וסדר וארגון.

קרלה אינה מדינה עניה. היא מתקדמת, נוחה למטיילים ומציעה את כל הטוב שתוכלו לעלות על דעתכם. כאן זה המקום לנפוש, לחיות את החיים הטובים, לאכול אוכל טעים ולבקר בשלל אטרקציות שכל המשפחה תיהנה ממנה. בקרלה תראו מצד אחד טבע יוצא דופן ומצד שני ערים מתקדמות וזהו השילוב המושלם לחופשה. 

טיול לקרלה לכל המשפחה

תכנון הטיול שלכם שם את המשפחה במרכז ובכלל זה את הציפיות האישיות שתגדירו. ההיכרות שלנו עם האזורים השונים בקרלה, שלל האטרקציות, נותני השירות הטובים ביותר, מאפשרים לנו לתכנן עבורכם טיול שבו תחוו את הטוב ביותר שיש לקרלה להציע. בין היתר נבחר את הריזורטים הטובים ביותר, את המתקנים שלא תרצו לפספס ונדאג לכם לאורך כל הדרך.

קרלה היא מקום מושלם לכל המשפחה ואתם עומדים להיות מופתעים בכל רגע מחדש. תכנון הטיול מתחיל בהיכרות שלנו, בהבנה מי יוצא לטיול ומהי החופשה המושלמת מבחינתכם. בהתאם הצוות שלנו יקבע את המסלולים הנכונים עבורכם וידאג שתפגשו את נותני השירות הטובים ביותר, תגיעו ליעדים הכי מעניינים ותחוו את האטרקציות הכי מתאימות מבחינתכם. כל זאת בהתאמה אישית. 



מופע קטאקלי בקרלה הודו

טיול לקרלה בהודו כמו מהרג'ה

לא חייבים לטייל בהודו עם מוצ'ילה. עשירי העולם מוצאים בהודו בילויים יוקרתיים ומפוארים ברמה הגבוהה ביותר. מלונות מפוארים, טיסות במחלקות עסקיות, טיפולי איורוודה מפנקים ועוד…

תשאלו אותנו על טיול ה-LUXURY של גו איסט, ההנאה מובטחת!

טיול לקרלה בהודו
טיול לקרלה בהודו - טיול בהתאמה אישית לויאטנם / להודו
טיול לקרלה בהודו
טיול לקרלה בהודו
טיול לקרלה בהודו - טיול בהתאמה אישית לויאטנם / להודו
טיול בהתאמה אישית לויאטנם / להודו

אתרים שאסור לכם לפספס בקרלה

[grw place_photo="https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1QipOUQSObIr_buu4Xg_9eNp4bFUI5w9I1COJfkx6E=s1600-w300-h300" place_name="גו איסט - בית למשפחות מטיילות - טיול לויאטנם, הודו" place_id="ChIJzVorA4ZLHRURQ1Bj-An6lCA" pagination="9" text_size="120" refresh_reviews=true lazy_load_img=true reduce_avatars_size=true open_link=true nofollow_link=true]
גלילה לראש העמוד