GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

האי בורקאי מדריך למטייל

אי בורקאי בפיליפינים באמת הינו אחד מהיעדים הפופולריים והמדהימים ביותר במזרח הרחוק. האי מתאפיין בחופים יפהפיים, נופים עוצרי נשימה ומגוון אטרקציות לכל הגילאים. הנה עקרונות בסיסיים ומדריך לבקר באי בורקאי:

  1. חופים מדהימים: בורקאי מציעה מספר חופים מקסימים כמו חוף White Beach, חוף Puka Shell, וחוף Bulabog Beach. החוף המפורסם ביותר הוא White Beach, המציע חוף עם חול לבן ומים צלולים, בו תמצאו גם מסעדות, בתי מלון, וחנויות.
  2. ספורט ימי: בורקאי היא מדינה שפועלה פעילות ספורטיבית ימית רבה, ובעיקר פעילויות כמו גלישת רוח, גלישת קייט וצלילה בצפיפות רבה. כמו כן, ניתן לשכור סקופה ימית ולרכוב על סירה ברפטינג.
  3. מסעדות ומקומות לינה: בורקאי מציעה מגוון מסעדות, מהמסעדות הפשטורליות והאותנטיות עם אוכל פיליפיני מקומי ועד למסעדות מפוארות עם אוכל בינלאומי. גם בנוגע לאירוח יש מבחר רחב של בתי מלון והוסטלים לכל תקציב.
  4. אטרקציות: כמובן שמעבר לחופים יפים ופעילויות ספורט ימי, ישנן גם אטרקציות נוספות לבילוי בבורקאי. לדוגמה, ניתן לבקר בהר ואן טלום, ההר הגבוה ביותר באי, וליהנות מנופים עוצרי נשימה מהראש שלו. כמו כן, ניתן לבקר באגם Crocodile Lake ולפגוש בתושבים מקומיים בחוות האלפאס.
  5. טיול לסמיט: טיול סמיט הוא טיול יומי פופולרי בבורקאי, בו תגלו את צמחי הכוסמים הגדולים והפסטורליים של האי. נסיעה לסמיט נעשית בסירה קטנה ומדריכים מקומיים מפנקים את המבקרים עם סיור מרתק.
  6. מסיבות וחוויות חברתיות: בורקאי היא יעד מבוקש עבור סטודנטים, בן-בוגרים ותיירים מרחבי העולם המחפשים אווירה חגיגית וחוויות חברתיות. בערב הרביעי של כל שבוע מתקיימת מסיבת "מועדון המסיבות" בחוף White Beach, שהיא אחת המסיבות הגדולות והמוכרות ביותר באזור.

בשוק תמצאו גם מגוון פעילויות ים-תיכוניות ורבות מהן מוצעות על ידי המלונות והריזורטים באזור. כמו כן, תהליכי הגעה לאי נוחים יחסית

לסיכום, אי בורקאי הוא אחד מהיעדים הפופולריים ביותר בפיליפינים ובצדק. עם חופים יפיפיים, פעילויות ספורט ימיות, אטרקציות מרהיבות ואווירה חגיגית, האי מתאים לטיול מושלם עבור כל אוהבי הטבע והים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד