GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיול לתאילנד לנוסע העצמאי

תאילנד נכנסת ללב המבקרים בה ויש לכך סיבות רבות.התפקיד שלנו הוא לדאוג שתיהנו מכל רגע בזכות תכנון טיול בהתאמה אישית.

 

 

טיול לתאילנד לנוסע העצמאי

ארגון טיול מיוחד לנוסע העצמאי- מקצועיות וירידה לפרטים

הכינו את עצמכם לחופשה יוצאת דופן, כזו שתרצו לחזור עליה שוב ושוב. הערים, האזורים הכפריים והמתחמים התיירותיים, כולם יפתיעו אתכם לטובה וכולם מתאימים למבוגרים ולילדים.

המומחים שלנו ידאגו לבחור עבורכם את היעדים המושלמים וזאת בהתחשב בציפיות האישיות שלכם, עונת השנה בה תטוסו וכל שיהיה עליכם לעשות הוא להתרגש, לארוז וליהנות מכל רגע.

צוות המומחים שלנו ישמח להכין לכם טיול יוצא דופן!

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם לבניית מסלול טיול מושלם בהתבסס על ניסיוננו הרב והמלצות מטיילים. כל זאת ללא עלות.

מה השירות שלנו כולל:

מה השירות שלנו כולל:

ללא דאגות

אנחנו דואגים לכם ביעד מ א' ועד ת'מלונות מעולים, רכב חדש ומפנק, מדריכים מעולים מהשורה הראשונה, טיסות פנימית,כניסות לאתרים, ליווי בווצאפ לאורך כל הטיול ובעברית! 

התאמה אישית

בנית מסלול מיוחד ומותאם אליכם, אנחנו יודעים לעשות מסלולים יחודיים מחוץ לשבילי הטיול הרגילים

הבנה והקשבה לצרכים שלכם

אנחנו נמצאים פה עבורכם, להעניק לכם חוויה יוצאת דופן שלא תשכחו לעולם, נקשיב ונבין את כל הצרכים שלכם כדי שתצאו לטיול הכי מדהים שהיה לכם.

שירות באהבה

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ורק תביטו בביקורות ותבינו שאנחנו עושים את העבודה מכל הלב וחשוב לנו שתהיו מרוצים ותקבלו טיול בלתי נשכח!!

בונים לכם תוכנית טיול לתאילנד בהתאמה אישית

במקום ₪800

ב- ₪350 בלבד!

טופס בקשה לטיול לתיאלנד- טיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

ביטוח נסיעות לחו"ל

מעוניינים בביטוח נסיעות מוזל?

השאירו פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית

רקע על תאילנד

תאילנד שביבשת אסיה נחשבה במשך שנים ליעד אליו מגיעים מטיילים צעירים עם תרמיל על הגב. תפיסה זו השתנתה בעשור האחרון והיום אפשר לראות הרבה יותר משפחות שבוחרות דווקא בתאילנד כיעד החופשה המושלם ובצדק. שפע של אטרקציות, שווקים ססגוניים, מסלולי טיול מרגשים ואוכל מפנק, הם חלק מהסיבות להגיע לכאן.

המראות של תאילנד מדהימים ואין זה משנה אם תטיילו בעיר או בכפר. החופים שלה יוצאי דופן, ההרים פראיים ולצד כל אלה תגלו אווירה רגועה ונינוחה, ממש החופשה החלומית. בתאילנד ישנם שפע של מוזיאונים, פארקים, אטרקציות ספורט וכמובן מקדשים מפוארים. לא במקרה היא מושכת אליה משפחות מכל רחבי העולם.

טיול לתאילנד

תאילנד היא אחד היעדים שמשפחות עם ילדים נהנות ממנו. בתי המלון שמקבלים בשמחה משפחות, שפע הפארקים וכמובן הנופים המיוחדים, הם חלק מהסיבות שהופכות את החופשה למושלמת. בתאילנד תוכלו למצוא תמיד מה לעשות, תוכלו לבקר בשפע של אטרקציות, ליהנות משלל טעמים ומראות קסומים. 

תכנון טיול משפחות לתאילנד מתחיל בשיחה ראשונית בה נשמח לשמוע מי יוצא לדרך ומהן הציפיות של כל אחד ואחת. הצוות שלנו תכנן טיולים רבים והוא מכיר את כל האטרקציות והיעדים שתוכלו לבקר בהם. בהתאם הוא יתכנן טיול שיכלול את המסלולים הטובים ביותר עבורכם, העצירות שירגשו אתכם ויחבר אתכם לנותני שירות בשפה האנגלית כך שיהיה לכם הכי קל להתמצא. 

Floating Market in Thailand
ירח דבש בתאילנד

אתרים שאסור לכם לפספס בתאילנד

ירח דבש בהודו
ירח דבש בתאילנד
גלילה לראש העמוד