GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

יציאה לאודיסיאה בטבע: מסע בן 14 ימים דרך פלאי הטבע של הודו

הודו, על נופיה המגוונים ושטיחי הקיר התרבותיים העשירים שלה, היא אוצר עבור חובבי טבע המחפשים שילוב ייחודי של יופי נופי וטבילה תרבותית. במסלול זה בן 14 יום, אנו יוצאים למסע דרך כמה מפלאי הטבע עוצרי הנשימה שיש להודו להציע, מהחופים הבתוליים של גואה ועד לפסגות המתנשאות של הרי ההימלאיה.

יום 1-3: סיור בחופי גואה

ההרפתקה שלנו מתחילה בגן עדן החוף של גואה. גואה, הידועה בחופים הזהובים, בחיי הלילה התוססים והארכיטקטורה בהשפעת פורטוגזית, היא שילוב מושלם של רגיעה וחקר. העבירו את הימים הראשונים להירגע בחופים נושקי השמש של אנג'ונה, באגה ופאלולם. כשהשמש שוקעת, טבלו את עצמכם במסיבות החוף התוססות ובמטבח המקומי, תוך יצירת זיכרונות שיישארו זמן רב לאחר סיום הטיול.

יום 4-6: ספארי חיות בר בפארק הלאומי Ranthambhore
מהחופים הנינוחים של גואה, אנחנו יוצאים ללב רג'סטאן כדי לחוות את הריגוש של ספארי חיות בר בפארק הלאומי רנטמבהור. ביתו של הנמר הבנגלי החמקמק, Ranthambhore מציע הזדמנות ייחודית לחזות ביצורים המפוארים הללו בסביבתם הטבעית. החי והצומח המגוונים של הפארק, יחד עם ההריסות ההיסטוריות שלו, מספקים רקע שובה לב להרפתקה בלתי נשכחת של חיות בר.

יום 7-8: שלווה במים האחוריים של קראלה
לאחר מכן, נצא דרומה אל הארץ של אלוהים – קראלה. המים האחוריים של אלפי מציעים מפלט שליו כשאנחנו גולשים דרך רשת של תעלות ולגונות על סירות בית מסורתיות. מוקף בצמחייה עבותה ובחיי ציפורים תוססים, המים האחוריים מספקים ניגוד שליו לערים השוקקות. התענגו על עיסויים איורוודיים והתענגו על מעדנים מקומיים שהוכנו על ידי שפים על הסיפון, מה שהופך זאת לחוויה מרעננת באמת.

יום 9-10: טרקים במערב הגאטס
ביציאה מהגבאים השלווים, אנו יוצאים למערב הגאטס, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ונקודה חמה למגוון ביולוגי. צאו לטרק דרך היערות העבותים והגבעות המכוסות בערפל של מונאר, וגלו מפלים נסתרים ומטעי תה לאורך הדרך. אוויר ההרים הקריר והנופים הפנורמיים הופכים את החלק הזה של המסע לגן עדן לחובבי הטבע.

יום 11-12: נסיגה מלכותית בהימלאיה במנאלי
מהגאטס המערבי, המסע שלנו לוקח אותנו למחוזות הצפוניים של הודו – הרי ההימלאיה. מנאלי שוכן בעמק קולו ומציע שילוב מושלם של הרפתקאות ושלווה. עסוק בפעילויות כגון מצנחי רחיפה, רפטינג בנהר וטרקים, או פשוט להירגע בין הפסגות המושלגות המלכותיות. האווירה הרוחנית של האזור מוסיפה רובד נוסף של משמעות לבריחה ההררית הזו.

יום 13-14: שהות רוחנית ברישיקש ובהרידוואר
כאשר האודיסיאה בת 14 הימים שלנו מתקרבת לסיומה, אנו הולכים ללב הרוחני של הודו – רישיקש והרידוואר. הערים התאומות הללו, השוכנות על גדות נהר הגנגס הקדוש, ידועות במשמעותן הרוחנית ובנסיגות היוגה שלהן. השתתפו ב-Ganga Aarti המהפנט, חקרו מקדשים עתיקים, וקחו חלק במפגשי יוגה ומדיטציה, המביאים תחושה של שלווה פנימית והגשמה רוחנית למסע.

טיול זה בן 14 יום בהודו מקיף את המגוון המדהים של המדינה, ומציע קליידוסקופ של חוויות לאוהבי טבע. מהחופים שטופי השמש של גואה ועד לפסגות המחוספסות של הרי ההימלאיה, כל יעד תורם לשרטוט של זיכרונות שיישאר לעד בלבם של בעלי המזל לצאת למסע הטבע הזה. פלאי הטבע של הודו, יחד עם המורשת התרבותית העשירה שלה, הופכים אותה ליעד שקורא למטיילים לחזור שוב ושוב, לחפש הרפתקאות חדשות וקשרים עמוקים יותר עם עולם הטבע.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד