GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

קו פנגאן תאילנד

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר, מקומות הלינה, אפשרויות הסעודה, האטרקציות ומקומות הטיול ברחבי האי הקסום הזה.

1. חקור את האטרקציות הייחודיות של האי:
א. מסיבת פול מון בחוף האד רין:
הצטרפו למסיבת הירח המלא האגדית בחוף האד רין, אירוע חודשי איקוני שמושך חוגגים מכל העולם. לרקוד תחת אור הירח ולחוות את האנרגיה התוססת של חיי הלילה של האי.

ב. חופי Thong Nai Pan Noi ו- Yai:
גלו את היופי הבתולי של החופים Thong Nai Pan Noi ו-Thong Nai Pan Yai. החופים השקטים יותר, בצורת חצי סהר, מציעים מים צלולים ואווירה נינוחה, מושלמת למנוחה.

2. איפה ללון:
א. Anantara Rasananda Koh Phangan Villas:
התפנקו ביוקרה ב-Anantara Rasananda, אתר נופש על חוף הים עם וילות בריכה פרטיות. חווה נוחות שאין שני לה, אוכל מעולה ונופים מדהימים של מפרץ תאילנד.

ב. אתר הנופש Phangan Bayshore:
עבור אפשרות ידידותית יותר לתקציב עם מיקום מרכזי, שקול את אתר הנופש Phangan Bayshore. תיהנו מאירוח נוח ומגישה נוחה לאטרקציות של האי.

קו פנגאן תאילנד

3. תענוגות קולינריים בקופנגן:
א. מסעדה ובר דייגים:
התענגו על פירות ים טריים וממעדנים תאילנדיים במסעדת Fisherman's Restaurant & Bar. עם סביבה על חוף הים, מקום זה מספק חווית אוכל ציורית.

ב. Pantip Food Market:
חווה את סצנת האוכל המקומית ב-Pantip Food Market ב-Thong Sala. חקור מגוון דוכני אוכל רחוב המציעים מנות תאילנדיות ובינלאומיות במחירים נוחים.

4. חקר איים והרפתקאות:
א. הפארק הלאומי הימי אנגטונג:
צאו לטיול יום בפארק הלאומי הימי אנגטונג. חקור איים בתוליים, טייל לנקודות תצפית פנורמיות ושנרקל בשוניות אלמוגים תוססות.

ב. קו מא:
בקרו בקו מא, אי קטן המחובר לקופנגן באמצעות שרטון. גן העדן של שנורקל זה מתגאה בחיי ימיים מגוונים ובתצורות אלמוגים.

5. בריאות והרפיה:
א. Mango Spa באתר הנופש Panviman:
הצעירו את החושים שלכם בספא Mango, הממוקם בתוך אתר הנופש Panviman. תיהנו מעיסויים תאילנדיים מסורתיים ומטיפולים הוליסטיים בסביבה שלווה על צלע גבעה.

ב. אגאמה יוגה:
הצטרפו לשיעור יוגה באגמה יוגה, בית ספר ליוגה ידוע באי. בין אם אתה מתחיל או מתרגל מנוסה, הסביבה השלווה מספקת מרחב מושלם לגילוי עצמי.

6. הרפתקאות מחוץ למסלול:
א. חוף הבקבוקים (האד ח'אד):
חקור את חוף הבקבוקים המבודד, הנגיש באמצעות סירה או טרק ג'ונגל מאתגר. התענגו על היופי והשלווה הבתוליים של פנינה נסתרת זו.

ב. מפל פאאנג:
טיול רגלי למפל Phaeng בלב הג'ונגל של האי. המים השוצפים מציעים מפלט מרענן, והטרק מספק הצצה לצומח ובעלי חיים מקומיים.

Koh Phangan, עם ההיצע המגוונים שלה, נותן מענה למטיילים המחפשים גם רגיעה וגם הרפתקאות. בין אם אתם רוקדים מתחת לירח המלא, מתמכרים לתענוגות קולינריים או חוקרים חופים נסתרים, המדריך הזה מבטיח חוויה בלתי נשכחת באי התאילנדי הקסום הזה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד