GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

קאו לק תאילנד מדריך למטייל

Khao Lak : מדריך למטיילים מקיף

שוכן לאורך חוף אנדמן של תאילנד, קאו לאק הוא גן עדן שליו, המציע חופים בתוליים, ג'ונגלים שופעים ואווירה שלווה. מדריך מקיף זה נועד לעזור למטיילים להפיק את המרב מחוויית הקאו לאק שלהם, לספק תובנות לגבי מה לעשות, לאן לנסוע, לסעוד, לישון ולחקור את האטרקציות המרתקות של האזור.

קאו לק
Swing at the Tropical beach of Khao Lak in Thailand

1. אמצו את היופי הטבעי:
א. הפארק הלאומי קאו לאק-לאם רו:
צאו להרפתקה מלאת טבע בפארק הלאומי קאו לאק-לאם רו, ביתם של מפלים, מסלולי הליכה וחיות בר מגוונות. הטרק למפל טון צ'ונג פא מציע מסע מתגמל דרך הג'ונגל.

ב. איי סימילאן:
צאו לשיט בסירה לאיי סימילאן, גן עדן לצוללנים הידוע במים הצלולים ובשוניות האלמוגים התוססות שלו. שנורקלינג או צלול כדי לחזות בנפלאות התת-ימיות ולהירגע בחופים בתוליים.

פוקט תאילנד

2. איפה ללון:
א. JW Marriott Khao Lak Resort & Spa:
התפנקו ביוקרה באתר הנופש JW Marriott Khao Lak Resort & Spa, המציע חדרים מרווחים, בריכות מרובות וגישה ישירה לחוף הים. תיהנו משירותים ברמה עולמית ומשירות ללא דופי.

ב. הסרוג'ין:
לחוויה אינטימית ויוקרתית, שקול את הסרוג'ין. אתר נופש בוטיק זה שוכן בינות לגנים שופעים ומספק נווה מדבר שליו עם שירות אישי וגישה לחוף הים.

3. תענוגות קולינריים בקאו לאק:
א. בר וגריל במבוק:
התענגו על מאכלים טעימים מהמטבח התאילנדי והבינלאומי ב-Bamboo Bar & Grill. הסביבה על חוף הים יוצרת אווירה מושלמת לחוויית אוכל בלתי נשכחת.

 

ב. Krua Thai:
לטעמים תאילנדיים אותנטיים, לכו אל Krua Thai. פנינה מקומית זו מציעה תפריט מגוון של מנות מסורתיות, המציגות את המורשת הקולינרית העשירה של האזור.

4. דברים לעשות בקאו לאק:
א. חוף קאו לאק:
תיהנו מטיולים נינוחים לאורך חוף קאו לאק, הידוע בחולות הזהובים והאווירה השלווה שלו. צפו בשקיעות עוצרות נשימה והירגעו בתוך הסביבה השלווה של החוף.

ב. סיורי שנורקלינג וצלילה:
חקור את העולם התת-ימי התוסס על ידי הצטרפות לסיורי שנורקלינג או צלילה. מפעילים כמו Sea Dragon Dive Center מציעים טיולים לשוניות אלמוגים סמוכות ולנקודות חמות ימיות.

5. אטרקציות לתרבות ורגיעה:
א. מקדש המערה הבודהיסטית וואט תאם פו ווא:
גלו את המורשת התרבותית של קאו לאק על ידי ביקור ב-Wat Tham Pu Wa, מקדש מערה בודהיסטי השוכן בסביבה ציורית של ג'ונגל.

ב. שוק באנג ניאנג:
לטבול את עצמך בתרבות המקומית בשוק באנג ניאנג. טיילו בין דוכנים תוססים המציעים תוצרת טרייה, אומנות בעבודת יד ומזכרות אותנטיות.

6. ריטריטים של בריאות וספא:
א. ספא Khaolak Bhandari:
פנקו את עצמכם עם יום ספא בספא Khaolak Bhandari. התפנקו בעיסויים תאילנדיים מסורתיים ובטיפולים הוליסטיים בתוך סביבה שלווה ושלווה.

ב. Ban Niang Wellness & Spa:
לחוויה מרעננת, בקר ב-Ban Niang Wellness & Spa. הספא מציע מגוון טיפולים, לרבות עיסויי קומפרס צמחים וארומתרפיה.

היופי הטבעי של קאו לאק, יחד עם האווירה השלווה שלו, הופכים אותו ליעד מושלם עבור אלה המחפשים שילוב של רגיעה והרפתקאות. בין אם אתם חוקרים פארקים לאומיים, נהנים מתענוגות קולינריים, או מתמכרים לספא, קאו לאק מבטיח מסע בלתי נשכח לכל מטייל.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד