GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיול בדרך המטוסים האלפים היפנים

יום 1: הגעה לטוקיו ונסיעה למאטסומוטו

הגיעו לטוקיו וקחו את הרכב השכור שלכם. הנסיעה למאטסומוטו אורכת כ-3 שעות. ב-Matsumoto, בקרו בטירת Matsumoto המדהימה, וחקרו את רחוב Nakamachi ההיסטורי. לארוחת ערב, נסו את המעדנים המקומיים ברחוב Nawate.

מלון מומלץ: שהו במלון Matsumoto Marunouchi בשל מיקומו המרכזי.

יום 2: מאטסומוטו להאקובה

סעו להאקובה, עיירת נופש מפורסמת המוקפת באלפים היפניים. בקרו באתר הסקי Happo-One עבור נופים עוצרי נשימה וקחו רכבל אל בריכת האפו. בערב, חקור את רובע Echoland עבור אפשרויות לסעודה.

מלון מומלץ: הישארו במלון Hakuba Ougiya בשל קרבתו לאתר הסקי Happo-One.

יום 3: האקובה לאזומינו

סעו בנסיעה ציורית אל Azumino. בקרו בחוות Daio Wasabi, אחת מחוות הוואסאבי הגדולות ביפן. צאו לטייל לאורך נתיב הפילוסופיה אזומינו לתצפיות ציוריות. לארוחת ערב, נסו אטריות סובה במסעדה מקומית.

מלון מומלץ: הישארו ב- Azumino Yumeguri no Yado בגלל האווירה היפנית המסורתית שלו.

יום 4: אזומינו לטקיאמה

סעו לטקיאמה, עיירה מקסימה הידועה ברחובותיה השמורים היטב מתקופת אדו. בקרו ב-Takayama Jinya, בית ממשלתי היסטורי. בערב, חקור את העיר העתיקה ונסו את בשר הידה במסעדה מקומית.

מלון מומלץ: הישארו ב-Honjin Hiranoya Kachoan עבור חווית הריוקאן המסורתית שלו.

יום 5: טאקאיאמה לשירקאווה

סעו לאתר המורשת העולמית של אונסק"ו שיראקאווה-גו. חקור את בתי החווה הייחודיים של Gassho-zukuri ולמד על החיים הכפריים המסורתיים. תיהנו מארוחה מקומית באחד מהבתים המסורתיים בעלי גג הקש.

מלון מומלץ: הישארו באחד מהמינשוקו (בתי הארחה מסורתיים) לחוויה אותנטית.

יום 6: Shirakawa-סע לקמיקוצ'י

לכו אל קמיקוצ'י, עמק גבוה בתולי בתוך הפארק הלאומי צ'ובו סנגאקו. צאו לטיול נופי לאורך נהר אזוסה, מוקף בפסגות מלכותיות. לארוחת ערב, תיהנו מארוחה במלון Kamikochi Imperial.

מלון מומלץ: הישארו ב-Kamikochi Nishi-Ittoya Mountain Lodge בשל מיקומו היפהפה.

יום 7: קמיקוצ'י למאטסומוטו

סעו חזרה למאטסומוטו ליומכם האחרון. חקור את מוזיאון העיר Matsumoto לאמנות ואת רחוב Nakamise עבור כל מזכרות של הרגע האחרון. לארוחת פרידה, נסו התמחויות מקומיות במלון Matsumoto Marunouchi.

מסלול נסיעה זה דרך האלפים היפניים, כולל דרך המטוסים, מציע שילוב מושלם של נופים מדהימים, חוויות תרבותיות ומאכלים מקומיים טעימים.!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד