GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

פלאי פיליפינים: מסלול טיול בטבע ונוף של 14 ימים

 

הפיליפינים, ארכיפלג של למעלה מ-7,000 איים, הוא גן עדן לחובבי הטבע. מחופים בתוליים וג'ונגלים שופעים ועד טרסות אורז מדהימות והרי געש פעילים, נופיה המגוונים של המדינה מציעים חגיגה לחושים. במסלול זה בן 14 יום, אנו יוצאים להרפתקה הממוקדת בטבע, וחוקרים את פלאי הטבע המרתקים ביותר שיש לפיליפינים להציע.

יום 1-2: מנילה – שער לארכיפלג
המסע שלנו מתחיל בבירה התוססת, מנילה. בזמן שהעיר שוקקת אנרגיה, נבלה את היום הראשון בחקר הפנינים התרבותיות וההיסטוריות, כמו Intramuros ופארק Rizal. ביום השני נצא להר הגעש טאאל הסמוך. צאו לשיט בסירה אל המכתש של טאאל ותראו את הנופים עוצרי הנשימה של הר הגעש בתוך אגם, ויוצרים נוף סוריאליסטי.

יום 3-4: Banaue – הפלא השמיני של העולם
טוס לבנאווה בלוזון, ביתם של טרסות האורז הנודעות של בנאו, המכונה לעתים קרובות "הפלא השמיני של העולם". בלו את היום השלישי בטיולים דרך הטרסות, ותתפעלו מהכושר ההמצאתי של שיטות חקלאיות פיליפיניות עתיקות. ביום הרביעי, חקור את טרסות האורז של בטאד הסמוכות, הידוע במבנה דמוי אמפיתיאטרון שלהן מוקף בהרים שופעים.

יום 5-7: Palawan – גן עדן במערב
לאחר מכן, אנו הולכים לפאלאוואן, מחוז אי המוכר לעתים קרובות כאחד היפים בעולם. בלו את היום החמישי בפוארטו פרינססה בחקר הנהר התת קרקעי, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד משבעת פלאי הטבע החדשים. ביום השישי, עשו את דרככם לאל נידו, שם תוכלו לצאת לסיורי דילוג על איים, לחקור לגונות נסתרות, חופים בתוליים וצוקי אבן גיר נישאים.

יום 8-9: בוהול – גבעות שוקולד וטרסייר
טוס לבוהול, אי באזור Visayas הידוע בנופים ובחיות הבר הייחודיות שלו. הקדישו את היום השמיני לחקור את גבעות השוקולד, סדרה של גבעות בצורת חרוט שהופכות חומות במהלך העונה היבשה, ויוצרות נוף סוריאליסטי דמוי שוקולד. בקר באזור השימור של טארסייר כדי לצפות בפרימטים הקטנים האלה בסביבתם הטבעית. ביום התשיעי, הירגעו על החופים המדהימים של האי פנגלאו.

יום 10-11: סיארגאו – גלישה ולגונת סוגבה
היעד הבא שלנו הוא סיארגאו, אי בצורת דמעה במינדנאו הידוע בהפסקות הגלישה והיופי הטבעי שלו. בלו את היום העשירי בחקר Cloud 9, אחד ממקומות הגלישה המפורסמים ביותר בעולם. ביום האחד-עשר, צאו לשיט בסירה ללגונת סוגבה, מוקפת במנגרובים ומים צלולים. שוט בקיאקים, שחה או פשוט הירגע בסביבה האידילית הזו.

יום 12-14: דאבאו – פארק הטבע הר אפו ועדן
הרגל האחרונה שלנו לוקחת אותנו לדבאו, העיר הגדולה ביותר במינדנאו. ביום ה-12, צאו להרפתקה אל הר אפו, הפסגה הגבוהה ביותר בפיליפינים. טיילו בין מערכות אקולוגיות מגוונות, צפו בצמחייה ובעלי חיים ייחודיים, והגיעו לפסגה לתצפיות פנורמיות. ביום השלושה עשר, תוכלו להירגע בפארק הטבע עדן, אתר נופש הררי המציג את יופיו של האזור באמצעות הגנים, המטעים ושבילי הטבע שלו.

מסע בן 14 יום דרך פלאי הטבע של הפיליפינים מציע הצצה אל המגוון יוצא הדופן של המדינה. מטראסות האורז האייקוניות של בנאוה ועד לנופים המדהימים של פאלאוואן, התצורות הגיאולוגיות הייחודיות של בוהול, הפסקות הגלישה של סיארגאו והגבהים המלכותיים של הר אפו, כל יעד נפרש כפרק בנרטיב הממוקד בטבע של הפיליפינים.

מסלול זה הוא רק היכרות עם אינספור אוצרות הטבע שיש לארכיפלג להציע. בין אם אתם חובבי הרפתקאות, חובבי חופים או חובבי טבע, הפיליפינים מזמינים אתכם לחקור את נופיה, לטבול את עצמכם במגוון הביולוגי העשיר שלו, ולחזות ביופי שהפך את פנינה זו מדרום מזרח אסיה למקום מפלט למי שמחפש קשר עם הטבע.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד