GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

עשרת החופים הכי יפים של תאילנד

יוצאים למסע של שלווה: 10 חופים על פני גן העדן החופי של תאילנד

טיול לתאילנד

צלילה בתאילנד

קאו סוק תאילנד
nd.

כשהשמש שקעה מתחת לאופק, והטילה גוונים של ורוד וכתום על פני מי הטורקיז של ים אנדמן, מצאתי את עצמי על חופי רייליי ביץ', נקודת ההתחלה של הרפתקה מקפיצה על החוף דרך נופי החוף המדהימים של תאילנד. עם הרגיעה העדינה של הגלים וההבטחה לחולות בתוליים, יצאתי למסלול של 10 חופים שהבטיח לפענח את סודות פניני החוף היפות ביותר של תאילנד.

יום 1-2: Railay Beach, קראבי – The Cliffside Haven

המסע שלי התחיל בחוף רייליי, השוכן בין צוקי הגיר הנישאים של קראבי. נגיש רק בסירה בגלל הצוקים שמסביב, רייליי קיבל את פני עם החול הרך והלבן והאווירה התוססת שלו. תצורות אבן הגיר סיפקו רקע עוצר נשימה, ולא יכולתי להתאפק מלנסות טיפוס צוקים, פעילות פופולרית עבור מחפשי הרפתקאות. כשעליתי על הצוקים, הנופים הפנורמיים מלמעלה חשפו את היופי המדהים שניצב לפנינו.

יום 3-4: איי פי פי – נסיגה של ארכיפלג טרופי

הבאים ברשימה היו איי פי פי, גן עדן טרופי שסימן מים תכולים ושוניות אלמוגים תוססות. מאיה ביי, עם הלגונה בצבע ירוק-אמרלד מוקף בצוקי אבן גיר, היה גולת הכותרת. שנורקלינג במים הצלולים חשף קלידוסקופ של חיים ימיים, ואת הערבים בילינו בהתענגות על פירות ים טריים על החוף תוך שהם מהופנטים על ידי רקדני אש.

יום 5-6: חוף פאטונג, פוקט – מגרש המשחקים התוסס

חוף פאטונג של פוקט חיכה, המציע ניגוד מוחלט לשקט של התחנות הקודמות. הומה בחיי לילה, שווקים תוססים ושפע של פעילויות מים, פאטונג הייתה מגרש משחקים לרגיעה ולריגוש כאחד. מברי חוף תוססים ועד לדרך באנגלה האנרגטית, פאטונג הפיחה רוח תוססת למסע.

יום 7-8: חוף חול לבן, קו צ'אנג – הקנבס של הטבע

ביציאה מהיעדים הפופולריים יותר, נסעתי לחוף החול הלבן הפחות נחקר בקו צ'אנג. רצועת החול הבתולית הזו הייתה מרופדת בדקלי קוקוס, והמים השלווים הזמינו אותי להתפנק במגוון ספורט ימי. האווירה השלווה והסביבה הטרופית השופעת הציעו מפלט מושלם מההמונים.

יום 9-10: Haad Rin, Koh Phangan – קסם הירח המלא

האד רין של קופנגן, המפורסמת בזכות מסיבת הירח המלא שלה, הייתה התחנה הלפני אחרונה. החוף בצורת חצי סהר הפך לחגיגה תוססת ומוארת ניאון מתחת לירח המלא. רקדתי כל הלילה עם מטיילים אחרים, התענגתי על האנרגיה הייחודית שייצגה את מהות חיי האי.

יום 11-12: Sunrise Beach, Koh Lipe – A Secluded Haven

הקטע האחרון של המסע שלי הוביל אותי אל החופים המבודדים של Sunrise Beach בקו ליפה. הרחק מההמונים, החוף הבתולי הזה התהדר בחול לבן רך ובנופי הזריחה המרהיבים ביותר. שנורקלינג בגני האלמוגים הסמוכים חשפו עולם תת-ימי שוקק חיים, ואחרי צהריים עצלים בילו בערסלים, ספוג את השלווה.

שהמסע שלי בן 10 החופים ברחבי תאילנד הגיעה לסיומה, הרהרתי בנופים המגוונים, התרבויות התוססות והרגעים הבלתי נשכחים שצבעו את המסע שלי. כל חוף ארג שטיח ייחודי של חוויות, מהצוקים הדרמטיים של רייליי ועד לחופי פאטונג התוססים והיופי המבודד של קו ליפה. חופי תאילנד לא רק הציעו נוף עוצר נשימה אלא גם הפכו לפרקים בסיפור מסע אישי, שנחרט בחולות הזמן.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד