GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

מסלול טיול של 10 ימים בסרי לנקה – הטוב ביותר

יום 1: הגעה לקולומבו
כשהגענו לנמל התעופה הבינלאומי בנדרנאיקה, התחלנו את מסלול הכוכבים בן 10 הימים שלנו בקולומבו, הבירה התוססת של סרי לנקה. לאחר שהתמקמנו במקום האירוח שלנו, טיילנו לאורך Galle Face Green כדי לחזות בשקיעה מדהימה מעל האוקיינוס ההודי. ארוחת ערב במסעדה מקומית הפגישה לנו את התענוגות הקולינריים המגוונים של סרי לנקה.

יום 2: קולומבו לקנדי
מוקדם בבוקר, עלינו על רכבת מתחנת קולומבו פורט לקנדי, מסע ציורי בנופים שופעים. בקנדי, ביקרנו במקדש השן, אתר בודהיסטי קדוש. את אחר הצהריים בילינו ליד אגם קנדי השליו, וסיכמנו את היום במופע ריקוד תרבותי.

יום 3: קנדי לנווארה אליה
נסיעה ציורית ברכבת לקחה אותנו לנווארה אליה, לב מדינת התה של סרי לנקה. הגבעות הערפיליות ומטעי התה השופעים היו חגיגה ויזואלית. סיירנו במפעל תה, ולגמנו תה טרי תוך כדי למידה על תהליך הייצור. טיול ערב נינוח בעיר נווארה אליה חשף את הקסם הקולוניאלי שלה.

יום 4: נווארה אליה לאלה
יצאנו לאחת מנסיעות הרכבת היפות ביותר, נסענו מנווארה אליה לאלה. עברנו ליד נופים ירוקים ומפלים, הגענו לאלה, עיירה ציורית מוקפת גבעות שופעות. גשר תשע הקשתות האייקוני וטיול לפסגת אדם הקטן היו השיאים של היום.

יום 5: אלה לפארק הלאומי יאלה
נסיעה דרומה הביאה אותנו לפארק הלאומי יאלה, המפורסם בחיות הבר המגוונות שלו. ספארי אחר הצהריים אפשר לנו לזהות פילים, נמרים ומיני ציפורים רבים. את הלילה בילינו במחנה כפרי, טובלים בקולות הג'ונגל.

יום 6: הפארק הלאומי יאלה למיריסה
ביציאה מיאלה, פנינו למיריסה, גן עדן על החוף הידוע בחופי הזהב שלו. סיור צפייה בלווייתנים בערב סיפק מפגשים מרגשים עם לווייתנים כחולים ודולפינים. את שארית היום ביליתי במנוחה בחוף מיריסה.

יום 7: מיריסה לגאלה
נסיעה קצרה הביאה אותנו לגאלה, שם חקרנו את מבצר גאלה ההיסטורי. הרחובות המרוצפים, הארכיטקטורה הקולוניאלית והנופים המדהימים מהסוללות הפכו לחוויה קסומה. הערב הוקדש לשיטוט ברחובות המקסימים, קניות מזכרות והנאה מארוחת ערב פירות ים על שפת הים.

יום 8: גאלה לבנטוטה
בדרך צפונה לאורך החוף, הגענו לבנטוטה, עיירת חוף הידועה בפעילויות המים שלה. התפנקנו בספורט ימי, כולל סקי סילון ושייט בסירות בננה. שיט שליו בסירה לאורך נהר בנטוטה הציג את המנגרובים השופעים וחיות הבר.

יום 9: בנטוטה לנגומבו
היום הלפני אחרון שלנו לקח אותנו לנגומבו, עיירת חוף קרובה לשדה התעופה. נהנינו אחר צהריים רגוע בחוף נגומבו, תוך כדי כניסת האווירה התוססת. ארוחת פרידה במסעדה על חוף הים סימנה את סוף המסע שלנו.

יום 10: יציאה מנגומבו
כשההרפתקה הבלתי נשכחת בת 10 הימים שלנו הגיעה לסיומה, נפרדנו מסרי לנקה. הזיכרונות של נופים מגוונים, חוויות תרבותיות ואירוח חם נשארו כשעלינו על טיסתנו הביתה מנמל התעופה הבינלאומי בנדרנאיקה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!