GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

המיטב של החוף המערבי של סרילנקה ב10 ימים

יום 1: הגעה לקולומבו
מגיעים לקולומבו, הבירה השוקקת של סרי לנקה. הקדישו את היום לחקור את הארכיטקטורה הקולוניאלית של העיר, השווקים התוססים, ו-Galle Face Green המרהיב. תיהנו ממטבח מקומי במסעדת קולומבו פופולרית.

יום 2: קולומבו לנגומבו
סעו לנגומבו, הידועה בחופים הציוריים ובקהילת הדייגים התוססת. בקרו בשוק הדגים של נגומבו, טיילו לאורך החוף והתפנקו עם פירות ים טריים. להירגע במלון על חוף הים.

יום 3: נגומבו לקלפיטיה
לכו לקלפיטיה, עיירת חוף הידועה בחופים הבתוליים ובפעילויות המים שלה. צאו לשיט בסירה לחצי האי קלפיטיה לצפייה בדולפינים. בלו את הערב במנוחה על החופים החוליים.

יום 4: קלפיטיה לפארק הלאומי וילפאטו
צאו למסע אל הפארק הלאומי Wilpattu, הפארק הלאומי הגדול ביותר בסרי לנקה. תיהנו מספארי ג'יפים כדי לזהות נמרים, פילים ומגוון חיות בר. הישאר לילה בבקתת ג'ונגל לחוויה ייחודית.

יום 5: הפארק הלאומי וילפאטו לאנוראדהפורה
סעו לאנוראדהאפורה, עיר עתיקה ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו. חקור את עץ הבודהי הקדוש, סטופה Ruwanwelisaya, ומונומנטים היסטוריים אחרים המתוארכים למאה ה-3 לפני הספירה.

יום 6: אנורדאפורה למנאר
נוסעים ל-Mannar, יעד לא-דרך עם רקע תרבותי והיסטורי עשיר. בקרו במבצר מנאר, עץ הבאובב, ותיהנו מהאווירה השלווה של עיירת החוף הזו.

יום 7: מנאר ליפו
ממשיכים ליפו, בירת התרבות של הצפון. חקור את מבצר ג'פנה, נאלור קנדאסוואמי קביל והספרייה הציבורית של יפו. צלול לתוך המטבח הטמילי המקומי, הידוע בטעמיו הייחודיים.

יום 8: מיפו עד מנאר
חזרו ל-Mannar ובילו את היום בחופשיות, אולי התמכרו ליום חוף מרגיע או לחקור אתרים שפספסתם במהלך הביקור הראשון שלכם.

יום 9: מנאר לקולומבו
סעו חזרה לקולומבו, עצרו בכל נקודות עניין לאורך הדרך. בקולומבו, קנו מזכרות בשוק פתח ובקרו בהיכל הזיכרון לעצמאות. תיהנו מארוחת פרידה במסעדה על הגג המשקיפה על העיר.

יום 10: יציאה
תיפרדו מסרי לנקה כשאתם הולכים לשדה התעופה ליציאה שלכם. חשבו על החוויות המגוונות לאורך החוף המערבי, מערים היסטוריות ועד חופים שלווים והרפתקאות חיות בר.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד