GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

פיליפינים המדריך המלא למטייל

פיליפינים – מדריך מלא למטייל

 

הפיליפינים הם מדינה בדרום מזרח אסיה, הנמצאת בארכיפלג השני בגודלו בעולם, ושוכנת בקצה המערבי של האוקיאנוס השקט. המדינה מורכבת ממעל 7,000 איים, כאשר רק 2,000 מתוכם מאוכלסים. הפיליפינים מציעים עולם קסום של איים טרופיים, הרים וג'ונגלים פראיים, ומאפיין המפתיע ביותר – קו החוף היפהפה והארוך ביותר בעולם. עם מים צלולים ואקלים טרופי, הפיליפינים הם גן עדן אמיתי עבור חובבי צלילה ושנורקל.

אחד המסלולים הפופולריים ביותר למטיילים בפיליפינים מתחיל בביקור בעיר מנילה, הבירה של המדינה. ממנה ניתן להמשיך למעבר על סדרת האיים המרהיבות ביופיהן. כמה מהאיים המומלצים לבקר בהם הם: תגאיטגי, פגסנחאן, בנאווה, סגדה, ויגאן ופלוואן. אי לוזון הוא האי הגדול והצפוני ביותר והמרכז התרבותי של המדינה.

למטיילים המעוניינים באטרקציות טבע והרים, ניתן לחקור איי הויסאיס במרכז הפיליפינים. האיים בקבוצת הויסאיס מציעים טיפוסים רבים של טרקים, התרשמות מחיי בר, צמחייה ייחודית וחקירת מערות. קבוצת האיים המרכזיות כוללת איי לוזון, פלאוון, מינדורו ואיים קטנים נוספים.

עבור הנמרצים, הפיליפינים מציעים טרקים וטיפוסים בהרים והצוקים שלהם, חקירה של מערות וחוויית חיי הצמח והחי בסביבה הטבעית. כמה מהמקומות המרהיבים לטיולי טרקינג כוללים את הרי הגעש הפעילים והנפלאים שלהם. כמו כן, ניתן למצוא אתרי צלילה מדהימים בפיליפינים, שמציעים תנאים מעולים לצלילה וצפייה במגוון תת ימי מקום חי וצבעוני.

בקבוצת האיים המרכזית המפורסמת ביותר יש את אי בורקאי ואת פרובינצית פאלאוון הבתולית והפראית. בראש המסלול ניתן לבקר בבורקאי ולחקור את אטרקציות הטבע המדהימות של המקום, לנסות טרקים וליהנות מנופים עוצרי נשימה. עבור חובבי הצלילה, פרובינציה פאלאוון מציעה גם כן אפשרויות מעולות לצלילה בים הפתוח ולצפייה בשוניות הצבעוניות של עולם התת ים.

לסיכום, הפיליפינים הם מדינה ייחודית ומגוונת, המציעה חוויות מדהימות לכל מטייל. מבעוד מועד בהתכנן את המסלול המתאים לך, תוכל ליהנות מטבעונות וייחודיות של איי הפיליפינים, ולהפקיע מכל רגע בעוצמה ובהתרגשות. המגוון הרחב של אטרקציות ופעילויות שהמדינה מציעה יעניקו לך חוויה לכל החיים.

 

 

מזג אוויר בפיליפינים:

בפיליפינים, המזג האוויר הוא חם ולח כל עונות השנה. כאשר אתם מתכננים טיול לפיליפינים, כדאי לקחת בחשבון את הטייפונים שעשויים להתרחש במקביל לקיץ בישראל, בין חודשי אוגוסט עד אוקטובר. עונת הגשמים בפיליפינים נפלאה ויכולה להיות בכל עונות השנה, תלוי באזור שאתם מבקרים בו. האיים הקטנים בחצי הצפוןי של הארכיפלג נחשבים יותר יבשים ויציבים, בעוד החלק המזרחי והדרומי נחשבים לגשומים יותר. כמובן שזה רק חלק מהמגוון העשיר של אטרקציות טבע, טיולים, ואטרקציות פנאי שממתינות לכם בפיליפינים. אז אם אתם מתכננים טיול למדינה הקסומה הזו, תהנו מחוויה נהדרת ואל תשכחו להביא ציוד מתאים והגנה מפני השמש!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד