GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

עשרת המקומות בהודו שאסור לפספס

הודו היא מדינה עצומה ומגוונת עם שפע של מקומות מדהימים לחקור. אמנם יש אינספור יעדים שכדאי לבקר בהם, אבל הנה עשרה מקומות בהודו שנחשבים לביקור חובה בשל משמעותם התרבותית, ההיסטורית והטבעית:

טאג' מאהל, אגרה: אחד הסמלים האיקוניים ביותר של הודו, מאוזוליאום השיש הלבן המדהים הזה הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ויצירת מופת ארכיטקטונית.

ג'איפור, רג'סטאן: ג'איפור, הידועה בתור העיר הוורודה, מפורסמת בזכות המבצרים והארמונות ההיסטוריים שלה, כולל מבצר אמבר, ארמון העיר והווא מאהל.

ורנאסי, אוטר פראדש: עיר עתיקה זו על גדות נהר הגנגס היא מרכז רוחני ותרבותי, עם ג'אטים לטקסים דתיים ושווקים תוססים.

דלהי: עיר הבירה של הודו, דלהי מציעה שילוב של ציוני דרך היסטוריים כמו המבצר האדום ואטרקציות מודרניות כמו מקדש הלוטוס ומקדש אקשרדהאם.

קראלה Backwaters: חקור את האחוריים השלווים והציוריים של קראלה בסירות בית מסורתיות, ותיהנה מהנופים הירוקים השופעים.

גואה: מפורסמת בזכות החופים היפים שלה, חיי הלילה התוססים והארכיטקטורה בהשפעת פורטוגזית, גואה היא יעד מוביל עבור הרפיה וספורט ימי.

ג'איסלמר, רג'סטאן: "עיר הזהב" הזו ידועה בארכיטקטורת אבן החול הייחודית שלה ובמבצר ג'איסלמר, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

רישיקש והרידוואר, אוטאראקהנד: ערים אלו ממוקמות למרגלות הרי ההימלאיה, ידועות במשמעותן הרוחנית ובנסיגות היוגה שלהן.

כלכתה, מערב בנגל: בירת התרבות של הודו, כלכתב מתגאה במורשת ספרותית, אמנותית וקולינרית עשירה. אל תחמיצו את אנדרטת ויקטוריה ואת מקדש דקשינסוואר קאלי.

לה-לדאק, ג'אמו וקשמיר: לנופים עוצרי נשימה, בקרו באזור מדברי זה בגובה רב, בו תוכלו לחקור מנזרים, לצאת לטרקים ולחוות את התרבות הייחודית.

זכרו שהודו היא מדינה עצומה, והרשימה הזו רק מגרדת את פני השטח של מה שיש לה להציע. לכל אזור יש את הקסם והאטרקציות שלו, אז הקפידו להתאים את הטיול שלכם לתחומי העניין שלכם ולזמן העומד לרשותכם.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד