GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

גן עדן פיליפיני: בריחה של שבוע דרך יעדים קסומים

 

הפיליפינים, ארכיפלג של יופי שאין שני לו, קורא למטיילים עם החופים הבתוליים, שוניות האלמוגים התוססות והנופים השופעים. במסע בן שבוע זה, אנו יוצאים לחקר כמה מהמקומות הטובים ביותר שיש לפיליפינים להציע. מהחופים המרתקים ועד לאתרים היסטוריים ונפלאות טבע, טיול קצר אך אינטנסיבי זה נועד ללכוד את מהות הפיליפינים במלוא הדרו.

יום 1-2: מנילה – התרבות של הבירה
ההרפתקה שלנו מתחילה במנילה, הבירה ההומה המשמשת כמרכז התרבותי וההיסטורי של המדינה. הקדישו את היום הראשון לחקור את לב העיר עם ביקורים ב-Intramuros, העיר ההיסטורית המוקפת חומה המהדהדת מאות שנים של השפעה ספרדית. שוטטו ברחובות המרוצפים באבן, בקרו בפורט סנטיאגו וטבלו בהיסטוריה העשירה בכנסיית סן אגוסטין, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

ביום השני, לכו לפארק ריזאל, שטח ירוק עצום המוקדש לגיבור הלאומי, חוסה ריזאל. תיהנו מטיול שליו לאורך הגנים ובקרו באנדרטת Rizal, סמל לעצמאות פיליפינים. סיימו את היום בביקור במוזיאון הלאומי, המאכלס אוסף המתפרש מהתקופה הקדם-קולוניאלית ועד לאמנות פיליפינית עכשווית.

יום 3-4: Palawan – יצירת המופת של הטבע
טוס לפוארטו פרינססה בפאלאוואן, מחוז המכונה לעתים קרובות "הגבול האחרון" בשל נופיו הבתוליים והמגוון הביולוגי העשיר. בלו את היום השלישי בחקר הנהר התת קרקעי פוארטו פרינססה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד משבעת פלאי הטבע החדשים. שייט בנהר התת-קרקעי, מתפעל מתצורות הגיר המדהימות ומהמערכת האקולוגית הייחודית שלו.

ביום הרביעי, עשו את דרככם לאל נידו, גן עדן טרופי הידוע בצוקי קארסט מאבן גיר, מי טורקיז ולגונות נסתרות. צאו לסיור איים, ביקור בלגונה הסודית, האי שימיזו והלגונה הגדולה. הנופים עוצרי הנשימה של אל נידו, עם הצוקים המתנשאים והמים הצלולים, הופכים אותה ליעד חובה לבקר בפיליפינים.

יום 5: בוהול – גבעות שוקולד וטרסייר
טוס לבוהול, מחוז אי בוויזאיאס הידוע בנפלאות הטבע שלו. הקדישו את היום לחקור את גבעות השוקולד האייקוניות, תצורה גיאולוגית של למעלה מ-1,200 גבעות בצורת חרוט שהופכות חומות במהלך העונה היבשה, הדומות לנשיקות שוקולד. בקרו באזור השימור של טארסייר כדי לצפות בפרימטים המקסימים האלה בסביבתם הטבעית.

יום 6: סיארגאו – גלישה ואווירת איים
היעד הבא שלנו הוא סיארגאו, בירת הגלישה של הפיליפינים. בלו את היום ב-Cloud 9, מקום גלישה מפורסם בעולם הידוע בגלים העוצמתיים ובאווירה הנינוחה שלו. בין אם אתה גולש מנוסה או מתחיל, Cloud 9 מציע חוויה מלהיבה. לאחר שתופסים כמה גלים, תוכלו להירגע על החופים הבתוליים או לחקור את הסצנה המקומית התוססת בגנרל לונה.

יום 7: סבו – אתרים היסטוריים ואושר חוף
טוס לסבו, מחוז המשלב בצורה חלקה היסטוריה ויופי טבעי. בלו את היום בחקר האתרים ההיסטוריים של סבו סיטי, כולל צלב מגלן ומבצר סן פדרו. בקרו בבזיליקת מינור דל סנטו ניניו, הכנסייה הקתולית העתיקה ביותר במדינה.

אחר הצהריים, עשו את דרככם לאי מקטן והירגעו על החולות הלבנים של אתר הנופש והספא של שאנגרי-לה או כל חוף אידילי אחר. טבלו את עצמכם במים הצלולים ותהנו מיום נינוח של אושר חוף. כשהשמש שוקעת, התענגו על ארוחת ערב על החוף, ותחשבו על המסע עוצר הנשימה בין הנופים המגוונים של הפיליפינים.

שבוע בפיליפינים אולי נראה קצר, אבל החוויות המגוונות שמציע הארכיפלג הזה הופכות כל רגע לבלתי נשכח. מהאתרים ההיסטוריים של מנילה ועד לפלאים התת-קרקעיים של פאלאוואן, גן העדן הטרופי של אל נידו, הנפלאות הגיאולוגיות של בוהול, מקלט הגלישה של סיארגאו, והתענוגות ההיסטוריים וחוף הים של סבו, מסע של שבוע זה מכיל בתוכו את המהות של הפיליפינים.

היופי הטבעי של המדינה, העושר התרבותי והכנסת האורחים החמה יוצרים שטיח של חוויות שנשארות בלבם של בעלי המזל לחקור את נפלאותיה. הפיליפינים, עם הנופים הקסומים והתרבות התוססת שלה, מזמינים את המטיילים לחזור לחקר מעמיק יותר ולגלות את אינספור האוצרות שמחכים בגן העדן הטרופי הזה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד