GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיול לגאורגיה לנוסע העצמאי

גאורגיה כבשה את לב הישראלים ולא במקרה.

אנחנו נדאג שגם אתם תישבו בקסם

ונתכנן עבורכם טיול בהתאמה אישית. 

תכנון טיול לגאורגיה לנוסע העצמאי

גאורגיה למטייל העצמאי: מסע מופלא אל לב הקווקז הפראי

גאורגיה, ארץ של הרים נישאים, כפרים ציוריים ותרבות עתיקת יומין, מזמינה אתכם לחוות מסע בלתי נשכח אל לב הקווקז הפראי. במרחק נגיעה מישראל, תגלו עולם של נופים עוצרי נשימה, מטבח עשיר ומגוון, ואנשים חמים ומסבירי פנים.

דמיינו לעצמכם טיול בין כפרים ציוריים המוקפים הרים מושלגים, טעימה מהמטבח הגיאורגי העשיר והמשובח, ביקור בכנסיות ומנזרים עתיקים, או טבילה במעיינות חמים טבעיים. כל אלו ועוד מחכים לכם בגאורגיה.

אנחנו, המומחים של גו איסט, מבינים שכל מטייל הוא עולם ומלואו. לכן, אנו מזמינים אתכם לתכנן איתנו מסע אישי ומדויק שיתאים בדיוק לחלומות שלכם.

גאורגיה היא ארץ של ניגודים מרתקים, שבה העבר וההווה נפגשים ליצירת חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. בואו נצא יחד למסע אל לב הקווקז הפראי, וניצור זיכרונות שיישארו אתכם לעד.

מה אנחנו מציעים?

ליווי צמוד

נהיה זמינים עבורכם לאורך כל התהליך, החל משלב התכנון ועד לחזרה הביתה. נשמח לייעץ, להמליץ ולעזור לכם בכל שאלה או בקשה.

מחירים אטרקטיביים:

אנו עובדים עם ספקים מקומיים מהימנים, ומציעים לכם מחירים אטרקטיביים במיוחד.

תכנון מותאם אישית

ניצור עבורכם מסלול ייחודי שיענה על כל הציפיות שלכם, תוך שימת דגש על האטרקציות והחוויות שמדברות אליכם.

שירות באהבה

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ורק תביטו בביקורות ותבינו שאנחנו עושים את העבודה מכל הלב וחשוב לנו שתהיו מרוצים ותקבלו טיול בלתי נשכח!!

בונים לכם תוכנית טיול לגאורגיה בהתאמה אישית ב- ₪585 בלבד!

התשלום על הכנת תוכנית יקוזז לכם מהמחיר הסופי של החבילה

תוכנית טיול ללגאורגיה מלא ומותאם אישית מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, נסיעות, אטרקציות וסיורים.

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל:

אטרקציות אייקון

אטרקציות וסיורים

טיסית פנימיות אייקון

נסיעות פנימיות

מדריכים אייקון

מדריכים

מלונות אייקון

מלונות

מדריכים אייקון

מדריכים

מלונות אייקון

מלונות

אטרקציות אייקון

אטרקציות וסיורים

טיסית פנימיות אייקון

נסיעות פנימיות

גאורגיה: פנינת הקווקז, מסע בין יבשות וחוויות

גאורגיה, ארץ קסומה השוכנת בין אסיה לאירופה, מזמינה אתכם לחוות מפגש מרתק בין תרבויות, היסטוריה וטבע עוצר נשימה. נופיה המגוונים, המשלבים פסגות מושלגות, עמקים ירוקים וכפרים ציוריים, לצד ערים עתיקות ומודרניות כאחד, יוצרים פסיפס מרהיב של חוויות לכל מטייל.

האקלים הייחודי של גאורגיה, המשלב ארבע עונות שנה, מאפשר לכם ליהנות ממגוון פעילויות לאורך כל השנה – החל מטרקים בהרים המושלגים בחורף, דרך פריחה מרהיבה באביב וטיולי קיץ מרעננים, ועד לשלכת צבעונית בסתיו. עם זאת, חשוב לזכור כי מזג האוויר משתנה בין האזורים השונים, ולכן תכנון הטיול דורש התייחסות לטמפרטורות הצפויות בכל אזור, על מנת להבטיח חוויה מושלמת ומהנה בכל עונה.

הצטרפו אלינו למסע אל גאורגיה, ארץ שבה כל פינה מספרת סיפור, כל נוף מרגש, וכל מפגש עם התושבים החמים והמסבירי פנים הוא חוויה בפני עצמה.

מה הופך את גאורגיה ליעד מושלם למשפחות?

טבע עוצר נשימה: גאורגיה מציעה נופים מרהיבים של הרים מושלגים, אגמים צלולים, יערות עבותים ומפלים שוצפים. תוכלו לטייל בשמורות טבע מרהיבות, לצאת לטיולי ג'יפים אתגריים, לרכוב על סוסים בין ההרים, או פשוט להירגע בפיקניק משפחתי באחד מהפארקים הרבים.

  • אטרקציות לכל המשפחה: גאורגיה מציעה מגוון רחב של אטרקציות המתאימות לכל הגילאים, החל מפארקי שעשועים ומגלשות הרים, דרך מוזיאונים אינטראקטיביים וסדנאות יצירה, ועד מופעי פולקלור מסורתיים וביקור בחוות מקומיות.
  • תרבות מרתקת: גאורגיה היא ארץ עם היסטוריה עשירה ותרבות מרתקת. תוכלו לבקר בכנסיות ומנזרים עתיקים, לחזות במופעי ריקוד מסורתיים, וללמוד על המנהגים והמסורות הייחודיים של העם הגיאורגי.
  • מטבח משובח: המטבח הגיאורגי הוא חגיגה של טעמים וניחוחות, שגם הילדים יאהבו. תוכלו להתענג על מאכלים מסורתיים כמו חינקלי (כיסונים ממולאים), חצ'פורי (מאפה גבינה) וצ'ורצ'חלה (ממתק אגוזים), ולגלות את סודות הקולינריה הגיאורגית.
  • אירוח לבבי: העם הגיאורגי ידוע באירוח הלבבי שלו. בכל מקום שתבקרו, תיתקלו באנשים חמים ומסבירי פנים, שישמחו לעזור לכם ולחלוק אתכם את אהבתם לארצם.

אנחנו, המומחים של גו איסט, מזמינים אתכם לתכנן איתנו את חופשת החלומות שלכם בגאורגיה. יחד, ניצור עבורכם חוויה משפחתית בלתי נשכחת, שתשאיר אתכם עם טעם של עוד

ביטוח נסיעות לחו"ל

השאירו פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית

כרטיסי טיסה במחירים אטרקטיביים

Logo Air India

בשיתוף פעולה עם Air India

השאירו פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית

גאורגיה עם Go East

תכנון טיול לגאורגיה
Scroll to Top
Call Now Button