GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

מסלול טיול של 10 ימים בחוף המזרחי של סרי לנקה

מאמרים אחרונים

מעוניינים לתכנן את הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

תכנון טיול לסרי לנקה

יום 1: הגעה לטרינקומאלי
כשהמטוס שלנו נגע בטרינקומאלי, הציפייה לחקור את החוף המזרחי של סרי לנקה מילאה את ליבנו. עם תרמילים ורוח הרפתקאות, נכנסנו לבית הארחה נעים ליד חוף אופבלי השליו. החוף עטור הדקלים סיפק רקע מרגיע לערב הראשון שלנו, והתענגנו על פירות ים מקומיים במסעדה על חוף הים.

יום 2: Nilaveli ואי היונים
נסיעה קצרה בטוק-טוק הביאה אותנו לנילאוולי, שם נמתח החוף הבתולי עד כמה שהעין יכולה לראות. יצאנו לשייט באי Pigeon, מקלט ימי השופע שוניות אלמוגים תוססות וחיים ימיים. שנורקלינג במים הצלולים היה גולת הכותרת המשפחתית, והילדים היו מהופנטים מהעולם התת ימי הצבעוני.

יום 3: אוצרות התרבות של טרינקומאלי
חקרנו את המורשת התרבותית העשירה של טרינקומאלי, ביקרנו במקדש קונסוואראם העתיק, השוכן על גבי סלע סוואמי. הנופים הפנורמיים של האוקיינוס הכחול העמוק סיפקו רקע שליו לסביבתו הקדושה של המקדש. אחר הצהריים, ביקור בבית הקברות של חבר העמים שימש תזכורת נוקבת להיסטוריה של האזור.

יום 4: Batticaloa וגשר Kallady
המסע שלנו המשיך דרומה אל Batticaloa, עיר משופעת בהיסטוריה ובחוסן כאחד. הילדים הוקסמו מהסיפור של גשר קאלדי, מבנה היסטורי עם סיפור לספר. חקרנו את המבצר ההולנדי וסיימנו את היום בטיול שקיעה לאורך חוף קאלדי, הגוונים החמים משקפים את המים השקטים.

יום 5: פסיקודה
פסיקודה, עם החופים הבתוליים שלה, הייתה היעד הבא שלנו. מימי הטורקיז הרדודים של מפרץ פסיקודה היו מושלמים לשחייה משפחתית ולבניית ארמונות חול. התענגנו על האווירה הנינוחה, ונהנינו ממטבח מקומי במסעדות על חוף הים. הילדים התענגו על הפשטות של חיי החוף, אספו צדפים ורדפו אחר גלים.

יום 6: מפרץ ארוגם
המסע הוביל אותנו דרומה יותר אל מפרץ ארוגם המפורסם, גן עדן לחובבי גלישה. בזמן שהמבוגרים תפסו גלים, הילדים השתתפו בשיעורי גלישה המותאמים למתחילים. ערבים בילינו בצפייה בגולשים במיינ פוינט, והתפנקנו בחיי הלילה התוססים על שפת הים, עם מדורות ומוזיקה חיה.

יום 7: הפארק הלאומי קומאנה
הפארק הלאומי קומאנה, הידוע בחיי הציפורים שלו, סיפק חווית ספארי ייחודית למשפחה. הילדים הצביעו בהתרגשות על מינים שונים של ציפורים, והתמזל מזלנו לזהות פילים ותנינים לאורך נתיבי המים של הפארק. הלינה במחנה כפרי הוסיפה אלמנט של הרפתקאות למסלול הטבע שלנו.

יום 8: הפארק הלאומי יאלה
הרפתקת חיות הבר שלנו נמשכה כשנסענו אל הפארק הלאומי יאלה, ביתם של נמרים, פילים ומגוון של חיות אקזוטיות. הילדים, חמושים במשקפת, השתתפו בשקיקה בספארי, עיניהם נפערו בכל צפייה בחיות. קמפינג מתחת לשמיים מוארים בפארק הייתה חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

יום 9: Tangalle
בכיוון דרום מערב, Tangalle קיבל את פנינו עם החופים הבתוליים ומטעי הקוקוס. בילינו יום נינוח בטיול בחוף טאנגל, והילדים שיחקו כדורעף חופים עם ילדים מקומיים. ביקור ב-Blow Hole המרשים הוסיף נופך של פלא טבעי לשביל החוף שלנו.

יום 10: מיריסה
שביל הטבע שלנו בחוף המזרחי הסתיים במיריסה, שם נהנתה המשפחה מהאווירה הרגועה ומהחופים הציוריים. יצאנו לסיור צפייה בלווייתנים ידידותי למשפחות, זיהינו לווייתנים כחולים מלכותיים ודולפינים שובבים. הערב ביליתי על חולות הזהב, תוך הרהור על יופיו של החוף המזרחי של סרי לנקה ועל הזיכרונות הבלתי נשכחים שיצרנו כמשפחה בהרפתקה זו בת 10 ימים.

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!