GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

תכנון נכון לפני טיול לויאטנם

מאמרים אחרונים

מעוניינים לתכנן את הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

טיול לויאטנם

אחד היעדים היותר אטרקטיביים לטיול באזור דרום מזרח אסיה הוא ויאטנם. החל בפסגות הרים מרשימות ועד לחופים חוליים ואיים מהממים, אין ספק כי טיול לויאטנם יהיה חוויה שלא תשכחו. 

 יחד עם זאת וכמו בכל טיול, יש לחשב מסלול לפני שמגיעים אל היעד ולהיערך בטרם עת. מה לעשות? למה להתכונן? ומה להביא אתכם? רגע לפני הנחיתה, כמה דברים שכדאי שתעשו.

טיול לויאטנם

ויזה לויאטנם

למרות שבוודאי אתם כבר רוצים לרוץ לבקר בחנות מזוודות לפני הטיול, קחו נשימה עמוקה. ישנם כמה צעדים בירוקרטיים שעליכם לעבור קודם כול. הראשון בהם הוא הוצאת ויזה. סוג הויזה שתקבלו יושפע ממטרת הביקור שלכם, כמות הפעמים שתיכנסו למדינה וזמן השהייה. את הויזה אפשר להוציא דרך האינטרנט, ישנם אתרים ייעודיים לכך בעברית ובאנגלית. באתרים אלו עליכם למלא פרטים אישיים, לציין את סוג הויזה שתרצו ואת פרטי הטיסה שעמה אתם מגיעים לויאטנם.

פניה לסוכנות נסיעות המתמחה בטיול לויאטנם

אחרי שדאגתם לנושא הויזה עכשיו עליכם לפנות אל חברת נסיעות ישראלית המתמקדת בטיולים לאזור. חברת נסיעות בעלת ניסיון תוכל לבנות לכם טיול בהתאמה אישית, או להציע לכם אפשרויות טיול נוספות התואמות לאופיו של הביקור. כמו למשל טיול בקבוצות, מסלול עסקי ועוד.  ברוב המקרים, חברת הנסיעות גם תנפיק לכם ויזה לויאטנם, כך שזו טרחה שאתם יכולים לחסוך. כמו כן לרוב החברה גם תספק לכם ביטוח נוסעים התואם לסוג הטיול שאתם רוצים.

מזוודות לטיול בויאטנם
טיול בויאטנם באי פוקוק

ביקור בחנות מזוודות

עכשיו כשכל פרטי הטיול סגורים והמועד כבר מתקרב בצעדי ענק, זה הזמן שלכם לבקר בחנות מזוודות לפני הטיול. כדאי ורצוי לקנות תיק או מזוודה של חברת מותג מובילה ששמה הולך לפניה בתחום. הסיבה לכך שחברות כאלו מעצבות מזוודות ותיקים בצורה אופטימלית ומציעות אפשרויות בחירה לצד שטח אחסון חכם ומיטבי. בנוסף, קניית מזוודה איכותית של חברת מותג מקנה לכם אחריות לכמה שנים. כך המזוודה אותה תבחרו תלווה אתכם לאורך זמן ותשמש אתכם שוב ושוב.

מזג האוויר

לפני כל טיול או טיסה לחו"ל מומלץ להתעדכן במזג האוויר. התעדכנות זו תהפוך את האריזה לטובה יותר, כך שלא יחסרו לכם הבגדים הנחוצים. ישנם אזורים במזרח שמאופיינים עם גשמי מונסון כך שיש להביא מעיל גשם בנוסף לבגדים הקצרים. כמו כן ישנם אזורים הרריים בהם מזג האוויר קר יותר. לכן התעדכנו בתחזית מזג האוויר הצפויה ליעדים בהם אתם עתידים לבקר. באופן כללי בויאטנם יש שתי עונות. העונה הקרירה בין אוקטובר לאפריל בה יש גשמים ובצפון קר. והעונה החמה בין מאי לאוקטובר במהלכה יש מונסונים ומזג האוויר חם ולח.  

מה עוד חשוב לדעת? כדאי לברר איזה סוג כסף עליכם להביא; היכן ישנים (פחות בעייתי אם אתם נוסעים דרך חברת נסיעות); איך מתניידים ממקום למקום; לברר עלויות,; מסלולי טיול; יעדי חובה לביקור ועוד.

 

 

בקשת תוכנית טיול לויאטנם בהתאמה אישית

צוות המומחים שלנו יבנה לכם את תוכנית הטיול המושלמת!

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

Scroll to Top
Call Now Button