GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

בנקוק המדריך למטייל

מאמרים אחרונים

מעוניינים לתכנן את הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

בנגקוק תאילנד

לחקור את קסמי בנגקוק: מדריך טיולים מקיף

בנגקוק, הבירה התוססת של תאילנד, היא עיר המשלבת בצורה חלקה מסורת ומודרניות, ומציעה חוויה שובת לב לכל סוג של מטייל. ממקדשים עתיקים לשווקים שוקקים, אוכל רחוב מעורר תיאבון ועד מלונות מפוארים, והפלגות ציוריות בנהר ועד אטרקציות ידידותיות למשפחות, בבנגקוק יש הכל. במדריך טיולים מקיף זה, נתעמק באטרקציות הייחודיות של העיר, הרפתקאות השיט, התענוגות הקולינריים, ונמליץ על כמה מלונות פנטסטיים הן למטיילים בודדים והן למשפחות.

בנגקוק תאילנד

1. הנוף העירוני הקסום:
בנגקוק היא עיר של ניגודים, בה ניצבים גורדי שחקים נישאים לצד מקדשים מעוטרים. התחל את המסע שלך על ידי חקר הארמון הגדול, מתחם מלכותי המאכלס את וואט פרה קאו, מקדש בודהה האזמרגד. התפעל מהארכיטקטורה המורכבת ומהצבעים התוססים שמספרים את סיפורי ההיסטוריה העשירה של תאילנד. וואט ארון, עם הצריחים הנישאים שלו, הוא עוד מקדש שחובה לבקר בו, במיוחד בזמן השקיעה כאשר הוא מואר על רקע שמי הלילה.

2. אטרקציות ייחודיות:
א. בית ג'ים תומפסון:
גלו את ההיסטוריה המרתקת של סוחר המשי האמריקאי בבית ג'ים תומפסון, מוזיאון המציג אדריכלות ואומנות תאילנדית מסורתית.

ב. שוק הרכבת של מייקלונג:
חווה את הריגוש של קניות בשוק הרכבת Maeklong, שבו הרוכלים חוזרים במהירות מהדוכנים שלהם כאשר הרכבת עוברת בשוק מספר פעמים ביום.

בנגקוק תאילנד

ג. שוק סוף השבוע של Chatuchak:
התפנקו במסע קניות ב-Chatuchak Weekend Market, אחד השווקים הגדולים בעולם, המציע הכל, החל מבגדים ואביזרים וכלה בעבודות יד וחיות מחמד אקזוטיות.

3. הרפתקאות שייט:
צאו למסע נופי לאורך נהר צ'או פראיה, נשמת אפה של בנגקוק. צאו לשייט בנהר כדי לראות את ציוני הדרך של העיר מנקודת מבט אחרת. לחוויה אותנטית יותר, קפוץ על סירה מסורתית עם זנב ארוך וחקור את רשת התעלות, הידועות כ-khlongs, החוצות את העיר.

4. תענוגות קולינריים:
א. אקסטרווגנזה של אוכל רחוב:
בנגקוק היא גן עדן לאוהבי אוכל. צלול לעולם של אוכל רחוב תאילנדי במקומות כמו Yaowarat (צ'יינה טאון) ו-Sukhumvit Soi 38. נסה את המועדפים המקומיים כמו Pad Thai, Som Tum (סלט פפאיה), וטום יאם גונג (מרק שרימפס חריף).

ב. אבני חן לאוכל משובח:
לחוויית אוכל יוקרתית יותר, חקור מסעדות על הגג כמו Vertigo at Banyan Tree או תיהנה משייט ארוחת ערב לצד הנהר. התפנקו עם מגוון מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים תוך כדי נוף עוצר נשימה של העיר.

בנגקוק תאילנד

5. מלונות מומלצים למטיילים בודדים:
א. COMO מטרופוליטן בנגקוק:
ממוקם בלב העיר, מלון עכשווי זה מציע מפלט שליו עם שירותים יוקרתיים וגישה קלה לאטרקציות פופולריות.

ב. הסיאם:
מלון בוטיק עם שילוב של עיצוב תאילנדי וארט דקו, The Siam מספק מקום מפלט מתוחכם לאורך נהר צ'או פראיה.

6. מלונות מומלצים למשפחות:
א. אתר הנופש Anantara Riverside Bangkok:
אתר נופש ידידותי למשפחות זה שוכן בינות לגנים שופעים לאורך הנהר, ומציע חדרים מרווחים, מגוון אפשרויות לסעודה, ומגוון פעילויות פנאי להורים ולילדים כאחד.

ב. מלון שנגרי לה, בנגקוק:
עם מיקומו על שפת הנהר ושירותי משפחה ייעודיים, מלון שנגרי-לה הוא בחירה מצוינת למשפחות. המלון כולל אזור משחקים ייעודי, בריכה ידידותית למשפחות, וגישה נוחה לאטרקציות סמוכות.

:
בנגקוק, עם קלידוסקופ החוויות שלה, מבטיחה מסע בלתי נשכח למטיילים בודדים ולמשפחות כאחד. בין אם אתם חוקרים מקדשים עתיקים, משייטים לאורך הנהר, מתענגים על מעדנים מקומיים, או נרגעים במקומות לינה מפוארים, האנרגיה הדינמית והעושר התרבותי של העיר בטוח ישאירו רושם מתמשך.

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

Scroll to Top
Call Now Button