GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

תכנון טיול לדרום קוריאה לנוסע העצמאי

המומחים של גו איסט יתכננו לכם טיול מושלם באחת המדינות המעניינות ביותר במזרח אסיה, המשלבת בין מסורת עשירה וקדמה טכנולוגית

תכנון טיול לדרום קוריאה לנוסע העצמאי

אוכל בדרום קוריאה

דרום קוריאה למטייל העצמאי: מסע מרתק אל ארץ הניגודים הקוריאנית

דרום קוריאה, ארץ הניגודים המרתקת, היא פנינה מנצנצת בלב אסיה, שבה גורדי שחקים נוצצים מתמזגים בהרמוניה עם מקדשים עתיקים, שווקים תוססים וצבעוניים מתפתלים בין נופים הרריים עוצרי נשימה, ומסורת עתיקת יומין פוגשת טכנולוגיה חדשנית.

דמיינו לעצמכם שאתם מתעוררים אל מול נוף עוצר נשימה של ארמון ג'יונגבוקגונג המלכותי, צועדים בסמטאות הצרות של שוק נאמדהמון המסורתי, מתענגים על טעמם הייחודי של קימצ'י וביבימבאפ, או מתפנקים בטקס ספא קוריאני מסורתי. כל אלו ועוד מחכים לכם בדרום קוריאה.

בבירה סיאול: תגלו עיר תוססת ומלאת חיים, שבה גורדי שחקים נוצצים מתמזגים עם מקדשים עתיקים, שווקים תוססים וחיי לילה סוערים. בקרו בארמון גיונגבוקגונג המפואר, טיילו בכפר בוק촌 האנוק, וצללו אל תוך האווירה הקסומה של שוק נאמדהמון.

מחוץ לסיאול: תמצאו עולם שלם של טבע פראי ונופים מרהיבים. טיילו בפארק הלאומי סוראקסאן, בקרו בכפר האמנים הייחודי היירי, וגלו את האי ג'ג'ו הוולקני, שמציע חופים מרהיבים, צוקים דרמטיים ושפע של פעילויות לכל המשפחה.

אנחנו, המומחים של גו איסט, מזמינים אתכם לצאת למסע אישי ומותאם בדיוק לכם, אל לב ליבה של דרום קוריאה. עם ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם התרבות הקוריאנית, נוכל לעזור לכם לתכנן את הטיול המושלם, שיאפשר לכם לחוות את כל מה שיש למדינה המופלאה הזו להציע.

תכנון טיול לדרום קוריאה

מה אנחנו מציעים?

ליווי צמוד

נהיה זמינים עבורכם לאורך כל התהליך, החל משלב התכנון ועד לחזרה הביתה. נשמח לייעץ, להמליץ ולעזור לכם בכל שאלה או בקשה.

מחירים אטרקטיביים:

אנו עובדים עם ספקים מקומיים מהימנים, ומציעים לכם מחירים אטרקטיביים במיוחד.

תכנון מותאם אישית

ניצור עבורכם מסלול ייחודי שיענה על כל הציפיות שלכם, תוך שימת דגש על האטרקציות והחוויות שמדברות אליכם.

שירות באהבה

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ורק תביטו בביקורות ותבינו שאנחנו עושים את העבודה מכל הלב וחשוב לנו שתהיו מרוצים ותקבלו טיול בלתי נשכח!!

ביקורות מלקוחות מרוצים:

תכנון טיולים להודו בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל:

אטרקציות אייקון

אטרקציות וסיורים

טיסית פנימיות אייקון

נסיעות פנימיות

מדריכים אייקון

מדריכים

מלונות אייקון

מלונות

מדריכים אייקון

מדריכים

מלונות אייקון

מלונות

אטרקציות אייקון

אטרקציות וסיורים

טיסית פנימיות אייקון

נסיעות פנימיות

ביטוח נסיעות לחו"ל

השאירו פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית

טיול לדרום קוריאה

סיאול

תכנון טיול לדרום קוריאה עובר בעיר הבירה סיאול. העיר ממוקמת בצפון המדינה ונהר ההאן חוצה אותה לשניים. החלק הצפוני (גאנגבוק) הוא החלק המסורתי והעתיק ובו נמצאים כפרים קסומים. החלק הדרומי (גנגנם) מאופיין בגורדי שחקים, מרכזי קניות וארמונות מפוארים.

אפשר לבלות בסיאול ימים בודדים או שבועות שלמים ותמיד יהיה לה מה להציע למבקרים. עיר הבירה התפתחה בשנים האחרונות וקצב החיים הסואן מורגש בכל מקום: בטכנולוגיה הדיגיטלית, במערכת הרכבות המתקדמת, בסצנת הלילה השוקקת ובאלפי הבניינים שתמיד נמצאים בתהליך בניה.

בוסאן

עיר נמל הנמצאת בקצה הדרום מזרחי של המדינה. העיר מתאימה לטיולי יום בין נופים מרהיבים, חופי ים ופארקים. בנוסף, מחכים לכם כאן מרכזי קניות גדולים וחיי לילה מרגשים. 

אם אדריכלות חדשנית מרגשת אתכם, זוהי העיר שתרצו להגיע אליה, אך גם אם תרצו להתרחק מהיופי האורבני, תוכלו לעשות זאת. צפונית לעיר תמצאו מקדשים ומבצרים עתיקים ונקודות תצפית לנופים מרהיבים.

ג'ג'ו

אי געשי בדרום מערב דרום קוריאה – כל האי נחשב לאתר מורשת עולמית. באי תמצאו מוזיאונים רבים, חופי ים קסומים וטבע מרהיב – מפלים, מערות ונופים עוצרי נשימה.

דמיאנג

עיירה אותנטית וקסומה ממערב לבוסאן. בכפר החיים רגועים ופשוטים במיוחד. מומלץ ללון בבית קוריאני מסורתי בו ישנים, יושבים ואוכלים על הרצפה.

אל תפספסו:
  • ביקור באזור המפורז – אזור הגבול בין קוריאה הדרומית וקוריאה הצפונית מדגים בצורה יוצאת דופן את ההבדל בין הדיקטטורה הצפונית לעולם החופשי בדרום.
  • ארמון גיונבוקגונג – בקוריאה תמצאו 5 ארמונות, כאשר ארמון זה הוא המפורסם ביניהם.
  • הפארק הלאומי סאוראק – הפארק נמצא ליד העיירה הצפונית סוקצ'ו, על רכס הרים ירוק ובו מגוון חיות בר, סלעים ומאובנים מרשימים, מקדשים ומפלים.
  • השכימו קום ואל תפספסו את הזריחה בפסגת הזריחה, מזרחית לג'ג'ו.
אטרקציות מהנות לילדים
  • המצפה התת ימי קואקס – תמצאו כאן מעל 40 אלף יצורים מימיים מדהימים.
  • פארק המציאות המדומה VRIGHT VR – מתחם מציאות מדומה ופארק שעשועים אינטראקטיבי עם משחקים רבים, רכבות הרים ואטרקציות נוספות – הכל בגרסתן הווירטואלית.
  • מוזיאון דמויות גיבורי העל W Figure Museum W – מוזיאון פסלונים של גיבורי העל האהובים עלינו.
  • מוזיאון האשליות האופטיות Trickeye בסיאול – לרכב על דרקון, לפגוש בכרישים ומרי פופינס שמתעוררת לחיים. הכל בזכות אפקטים ותעתועים אופטיים.
  • מוזיאון הקרח – תמצאו כאן מגלשות, בתים ואטרקציות נוספות מקרח.
  • פארק המציאות המדומה פארק המציאות המדומה K-Drama VR Theme Park.

כרטיסי טיסה במחירים אטרקטיביים

Logo Air India

בשיתוף פעולה עם Air India

השאירו פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית

Scroll to Top
Call Now Button