GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

סרי לנקה עם ילדים 14 יום

מסע משפחתי לסרי נקה לזוג עם שלושה ילדים ל14 יום

יום 1: הגעה לקולומבו
ההתרגשות הייתה מורגשת כשגענו בקולומבו, עיר שבה העבר משתלב בצורה חלקה עם ההווה. עם שלושה ילדים להוטים, יצאנו להרפתקה בת 14 יום בסרי לנקה. עיר הבירה קיבלה את פנינו בשילוב של מודרניות וקסם קולוניאלי. לאחר שהתמקמנו במקום האירוח הידידותי למשפחות שלנו, חקרנו את הרחובות ההומים של שוק פטה, והכרנו לילדים את השטיח התוסס של התרבות של סרי לנקה. ארוחת הערב כללה מגוון של תענוגות מקומיים, מקארי חריף ועד הופר מתוק, וסיפקו תצוגה מקדימה קולינרית של הימים הבאים.

יום 2: נגומבו
המסע שלנו התחיל ברצינות כשפנינו לנגומבו, עיירת חוף הידועה בהשפעתה ההולנדית. כנסיית סנט סבסטיאן והתעלה ההולנדית הציעו הצצה לעבר הקולוניאלי של האזור. הילדים, פעורי עיניים מסקרנות, התפעלו מסירות הדייגים השוכנות על החופים. אחר צהריים נינוח בחוף נגומבו אפשר לילדים להשתובב בגלים העדינים ולבנות ארמונות חול.

יום 3-4: קנדי
נסיעה ציורית ברכבת לקחה אותנו לקנדי, הלב התרבותי של סרי לנקה. מקדש השן היווה מבוא שובה לב להיסטוריה העשירה של המדינה. מופע הריקוד של קנדיאן ריתק את הילדים, שניסו לחקות את המהלכים המורכבים. אגם קנדי סיפק רקע שליו לטיול משפחתי. הילדים נהנו לחקור את הגנים הבוטניים המלכותיים, והתענגנו על התענוגות הקולינריים של קנדי, והכרנו לילדים את קוטו רוטי וממתקים מסורתיים.

יום 5-6: נווארה אליה
כשעלינו לנווארה אליה, האקלים הקריר ומטעי התה השופעים קיבלו את פנינו. מסע הרכבת בין הרים מכוסי ערפל כבש את הילדים. הם הוקסמו מתהליך קטיף התה במהלך ביקורנו במטע. בעיירה, הארכיטקטורה הוויקטוריאנית ואגם גרגורי הציורי הוסיפו נופך של גחמה להרפתקה המשפחתית שלנו. הילדים אפילו ניסו את כוחם בגלגול עלי תה מסורתיים.

יום 7-8: אלה
אלה, על נופיה עוצרי הנשימה, הייתה להיט במשפחה. גשר תשע הקשתות היה גולת הכותרת, שכבש את דמיונם של הילדים כשהם צפו ברכבות עוברות דרך הקשתות. טיול משפחתי במעלה פסגת אדם הקטן סיפק נוף פנורמי של הסביבה השופעת. העיירה המקסימה אלה הציעה אפשרויות מגוונות לסעודה, המשרתות את הטעמים השונים של מגלי הארצות הקטנים שלנו.

יום 9-10: הפארק הלאומי יאלה
הרפתקת חיות הבר שלנו התחילה כשנכנסנו לפארק הלאומי יאלה. ספארי ג'יפים הפך לפעילות משפחתית מרגשת כשזיהינו פילים, נמרים ומגוון ציפורים אקזוטיות. הילדים היו פעורי עיניים מהתרגשות, חמושים במשקפת ובמדריכי חיות בר. הלינה שלנו בתוך הפארק אפשרה לנו לטבול בטבע, ומדורות ערב הוסיפו מגע של קסם לחוויית הספארי שלנו.

יום 11-12: מיריסה
בדרך דרומה, הגענו למקלט החוף מיריסה. החולות הזהובים והגלים העדינים היו מגרש משחקים לילדים. המשפחה אימצה את תרבות הגלישה, כשהילדים מנסים את כוחם בבורדינג בוגי. צפייה בלווייתנים הפכה לגולת הכותרת כשיצאנו לסיור סירה ידידותי למשפחות, זיהינו לווייתנים כחולים מלכותיים ודולפינים שובבים.

יום 13-14: גאלה
היעד הסופי שלנו היה העיר ההיסטורית גאלה. הילדים היו מרותקים למבצר גאלה העתיק, חומותיו מציעות נופים של האוקיינוס. סיור ברחובות המרוצפים ואינטראקציה עם רוכלי רחוב הפכו ליום משפחתי בלתי נשכח. כשהשמש שקעה מעל האוקיינוס ההודי, טיילנו לאורך Galle Face Green, התענגנו על הרגעים האחרונים שלנו במדינה שובת הלב הזו.

בהשקפה על המסע בן 14 הימים שלנו, סרי לנקה טווה את הקסם שלה על המשפחה שלנו. האתגרים של טיול עם ילדים נתקלו בחוסן של הרפתקנים צעירים להוטים לחקור. מפלאי תרבות ועד מפגשים עם חיות בר וימי חוף עצלים, האודיסיאה בסרי לנקה שלנו יצרה שטיח של זיכרונות משפחתיים שיישארו לכל החיים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד