GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

מסלול טיול של 14 יום רק צפון תאילנד עם ילדים

צ'נג מאי תאילנד

צ'אנג מאי – קבלת פנים לממלכת לאנה

ההרפתקה המשפחתית שלנו התחילה במקלט התרבותי של צ'אנג מאי, שם האוויר חדור בניחוח קטורת והרחובות מהדהדים מצחוקם של המקומיים. לאחר שהתמקמנו בבית ההארחה הנעים שלנו, יצאנו לחקור את העיר העתיקה. הילדים היו פעורי עיניים כששוטטנו בשווקים ההומים, וגילינו פירות אקזוטיים וטקסטיל תוסס.

ביקור בפארק הטבע הפילים מילא את ימינו בשמחה כשראינו את הענקים העדינים משתובבים בבוץ ומתרחצים בנהר. הילדים היו מרותקים, למדו על מאמצי השימור ויצרו קשר עם היצורים המפוארים הללו.

צ'נג מאי תאילנד

יום 4-5: פאי – מגרש המשחקים של הטבע

השארנו את העיר מאחור, יצאנו למסע נופי אל פאי, עיירה בוהמית השוכנת בעמק של גבעות מתגלגלות. הימים שלנו בילינו בחקר מפלים, כמו מפלי פאם בוק ומפלי מו פאנג המדהימים, שבהם הילדים השתכשכו בבריכות המרעננות. קניון פאי הציע הרפתקה מרגשת עם הרכסים הצרים והנופים עוצרי הנשימה שלו, וסיפקו הזדמנות מצוינת לתמונות משפחתיות.

בערבים, שוק הלילה של פאי הפך למקום המועדף עלינו לאוכל רחוב טעים. הילדים התפנקו עם אורז דביק מנגו וגלידת קוקוס בזמן שטיילנו בדוכנים המעוטרים בעבודת יד ובאומנות מקומית.

יום 6-7: צ'אנג ראי – מקדשים ויופי אתרי

בכיוון צפון מזרח, הגענו לצ'אנג ראי, עיר שנראתה כמו צבועה במכחול אומנותי ייחודי. Wat Rong Khun, המקדש הלבן, כבש את ילדינו עם הפרטים המורכבים והפסלים המיתיים שלו. הגוונים התוססים של המקדש הכחול, Wat Rong Suea Ten, הציתו את דמיונם.

שיט בסירה לאורך נהר קוק אפשר לנו לחזות בנוף הכפרי, חולף על פני כפרים מסורתיים ונופים שופעים. הילדים התפעלו מנשות קארן ארוכות הצוואר, המעוטרות בטבעות פליז, בכפרי שבט הגבעות.

יום 8-10: Doi Inthanon – הגג של תאילנד

התחנה הבאה שלנו הביאה אותנו אל דוי אינתנון המלכותי, הפסגה הגבוהה ביותר בתאילנד. הילדים היו נרגשים לחקור את הפסגה, המסומנת בסטופה מפוארת המוקדשת למלך ולמלכה. טיילנו בשביל הטבע השופע אנג קה, וגילינו חי וצומח ייחודיים לאורך הדרך.

ביקור בפגודות התאומות, Naphamethinidon ו-Naphaphonphumisiri, הציע נופים פנורמיים של הרים ערפיליים ועמקים רחבי ידיים. האקלים הקריר סיפק בריחה מבורכת, והתענגנו על חמימות מדורה מתחת לשמיים המוארים בכוכבים.

יום 11-12: סוקוטאי – מסע בזמן דרך הריסות

כשנסענו אחורה בזמן, חקרנו את הפלאים ההיסטוריים של סוקוטאי, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הילדים הוקסמו מהחורבות העתיקות של וואט מהאט, שם נראה היה שפסלי בודהה מכוסי אזוב מספרים סיפורים על תקופות עברו. ברכיבה על אופניים דרך הפארק ההיסטורי של סוכותאי, גילינו פינות נסתרות ובריכות שלווה.

מופע ריקוד מסורתי בערב הביא לחיים את ההיסטוריה של הממלכה, וכבש את הצעירים והמבוגרים כאחד עם תנועות חינניות ותלבושות תוססות.

יום 13-14: Lampang – כרכרות רתומות לסוסים ואבני חן נסתרות

הרגל האחרונה שלנו לקחה אותנו ללמפאנג, עיירה מקסימה הידועה בכרכרות הרתומות לסוסים שלה. הילדים ציחקקו בהנאה כשסיירנו ברחובות באמצעי התחבורה הייחודי הזה. הפנינה הנסתרת של Wat Phra That Lampang Luang, מקדש בסגנון לאנה, סיפקה רקע שליו לתמונות המשפחתיות שלנו.

כשההרפתקה שלנו בצפון תאילנד הגיעה לסיומה, התפעלנו מהשטיח העשיר של החוויות שנרקמו יחד כדי ליצור זיכרונות יקרים. מפילים ועד מקדשים עתיקים, מפלים ועד שבטי גבעות, צפון תאילנד הציע למשפחתנו מסע קסום מלא בפליאה וגילוי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!