GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

מסלול טיול גלישה בפיליפינים

שלווה גלישה: רכיבה על הגלים על פני הארכיפלג הפיליפיני

יום 1: טאצ'דאון בסיארגאו
ההרפתקה הממוקדת בגלישה שלנו בפיליפינים התחילה במכה הגלישה של סיארגאו. מהרגע שנחתנו, האווירה הנינוחה של האי וההבטחה לגלים אפיים גרמו לנו להוט להגיע לחוף. Cloud 9, אחד ממקומות הגלישה המובילים בעולם, עמד במוניטין שלו. הרכיבה על גלי החבית כשהשמש שקעה מתחת לאופק הייתה חוויה סוריאליסטית, שסימנה את תחילתו של מסע בלתי נשכח.

יום 2-4: ארץ הפלאות של גל סיארגאו
סיארגאו הוכיח את עצמו כגן עדן לגולשים עם הגלים העקביים והאווירה הידידותית לגלישה. בילינו את ימינו בחקר הפסקות שונות, מהקלאוד 9 העוצמתי ועד לגלים המשובבים בג'קינג הורס. חיי הלילה התוססים בגנרל לונה הוסיפו נופך תוסס לערבים שלנו. מקומות סודיים כמו Stimpy's ו-Rock Island הביאו אלמנט של גילוי, מה שהפך את סיארגאו לא רק לגלישה אלא גם לריגוש שבמצוד אחר הגל המושלם.

יום 5-7: גלישה ושלווה בסמר
טיסה קצרה לקחה אותנו לסמר, אי שפחות נחקר על ידי גולשי מיינסטרים. העיירה המנומנמת Calicoan הפכה למקלט שלנו. הרצועות הארוכות והבלתי צפופות של קו החוף של קליקואן הציעו ניגוד מוחלט לגלים ההומים של סיארגאו. הגלים בחוף ABCD וב-Anibong Point היו חלומו של גולשים – עוצמתיים, עקביים ומוקפים בצמחייה עבותה. הקסם המופרע של סמר וקבלת הפנים של המקומיים הפכו אותו לגולת הכותרת של אודיסיאת הגלישה שלנו.

יום 8-10: Baler's Beach Bliss
היעד הבא שלנו היה Baler, עיירת חוף בלוזון הידועה בתרבות הגלישה העשירה שלה. שקענו בסצנת הגלישה המקומית, פגשנו גולשים נלהבים ומדריכים להוטים לחלוק את אהבתם לספורט. Sabang Beach ושונית Cemento סיפקו גלים מגוונים המתאימים לכל רמות המיומנות. בין מפגשי הגלישה, חקרנו את האתרים ההיסטוריים של באלר, כולל מוזיאון באלר ובית דוניה אורורה קוזון, והשגנו תובנות על ההיסטוריה המרתקת של העיר.

יום 11-12: גלישה ושקיעה של לה יוניון
בנסיעה מערבה למחוז לה יוניון, גילינו קהילת גלישה משגשגת ואווירת חוף נינוחה. סן חואן, עם הגלים הארוכים והמתקלפים שלה, קיבלה אותנו בזרועות פתוחות. הצטרפנו לשיעורי גלישה, כיוונו את כישורינו בהדרכת מדריכים מקומיים. כשהשמש שקעה מעל הים הפיליפיני המערבי, התענגנו על האחווה בברים ובמסעדות על חוף הים. השילוב של La Union של גלישה, שקיעות ואווירה חברותית הפכו אותה לתחנה מושלמת במסע הגלישה שלנו.

יום 13-14: חקר גלי זמבלס
הצעד האחרון הביא אותנו למחוז הציורי זמבלס. קריסטל ביץ' בסן נרקיסו הציע שילוב של גלים נימוחים ומאתגרים, וסיפק סיום הולם לחופשת הגלישה שלנו. מעבר לגלים, זמבלס הפתיע אותנו עם הנופים המדהימים שלו, כולל האי קפונס האייקוני ומפרץ אנאונגין. סיימנו את הטיול שלנו במדורה על חוף הים, ונזכרנו בהפעלות הגלישה המדהימות והיופי המגוון של איי הפיליפינים.

כשעלינו על הטיסה חזרה הביתה, גלשנים בגרירה ועור שמש כמזכרות, לא יכולנו שלא להרהר ב-14 הימים הקסומים שבילינו ברכיבה על הגלים ברחבי הפיליפינים. מהחופשות המפורסמות בעולם של סיארגאו ועד לפנינים הנסתרות של סמאר, תרבות הגלישה של באלר, השקיעות של לה יוניון והיופי של זמבאלס, מסע הגלישה שלנו לא היה רק מבחן של מיומנות אלא חגיגה של המגוון ורוח מסבירת פנים של קהילת הגלישה הפיליפינית. הפיליפינים באמת הותירו חותם בל יימחה על נשמת הגלישה שלנו, ויצאנו עם הבטחה לחזור לעוד גלים, עוד הרפתקאות ועוד רגעים בלתי נשכחים בגן עדן הגלישה הזה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד