GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

מסלול טיול בתאילנד מצפון לדרום ב 21 יום

מהרים שופעים לחופים טרופיים: מסע של 21 יום דרך תאילנד

טוק טוק בבנקוקחוף טרופי תאילנד

 

 

יום 1-3: צ'אנג מאי – השער לצפון

ההרפתקה שלנו התחילה בלב התרבותי של צפון תאילנד, צ'אנג מאי. העיר הזו, השוכנת בין הרים אפופי ערפל, הציעה שילוב מושלם של מקדשים עתיקים ושווקים תוססים. שוטטנו בעיר העתיקה ההיסטורית, התפעלנו מהארכיטקטורה המורכבת של וואט צ'די לואנג ושקענו באווירה התוססת של שוק הלילה של יום ראשון.

יום 4-6: פאי – מסתור בוהמייני

השארנו את העיר השוקקת מאחור, נסענו לפאי, עיירה שלווה מחובקת בגבעות אזמרגד. המסע היה הרפתקה בפני עצמה, עם כבישים מפותלים שחושפים נופים מדהימים בכל פנייה. בפאי, אימצנו את האווירה הנינוחה, חקרנו את קניון פאי, והחיינו את רוחנו במעיינות החמים המרגיעים.

יום 7-9: צ'אנג ראי – מקדשים ומשולש הזהב

בכיוון צפון מזרח, הגענו לצ'אנג ראי, עיר המפורסמת במקדשיה הייחודיים. המקדש הלבן (Wat Rong Khun) כבש אותנו בעיצובו בעל העולם האחר, בעוד המקדש הכחול (Wat Rong Suea Ten) טביל אותנו בים של גווני קובלט. טיול יום למשולש הזהב, בו מתכנסים תאילנד, לאוס ומיאנמר, הוסיף מימד היסטורי למסע שלנו.

יום 10-12: סוכותאי – חורבות עתיקות ונפלאות היסטוריות

היעד הבא שלנו לקח אותנו לערש הציוויליזציה התאילנדית – סוקוטאי. חקרנו את הפארק ההיסטורי המורשת העולמית של אונסק"ו, התפעלנו מהחורבות השמורים היטב של מקדשים, פסלי בודהה וחומות עיר עתיקות. רכיבה על אופניים דרך הפארק אפשרה לנו לספוג את ההיסטוריה העשירה והפאר של התקופה האחרונה.

יום 13-15: Ayutthaya – טיול בזמן

בהמשך לחקירה ההיסטורית שלנו, הגענו לאיוטהיה, הבירה לשעבר של ממלכת סיאם. הפארק ההיסטורי Ayutthaya הציג את הפאר של העיר האדירה הזו, עם חורבות מקדש מרשימות ותמונות בודהה אייקוניות. שייט בסירה בשקיעה לאורך נהר צ'או פראיה סיפקו נוף קסום של המקדשים המוארים.

שיקעה על מקדש בתאילנד

יום 16-18: בנגקוק – כאוס עירוני ועושר תרבותי

כשנכנסנו לכאוס התוסס של בנגקוק, גילינו עיר ששילבה בצורה חלקה בין מודרניות למסורת. מהשווקים ההומים ותענוגות אוכל הרחוב של צ'יינה טאון ועד השלווה של וואט ארון לאורך נהר הצ'או פראיה, בנגקוק הציעה עומס חושי שהשאיר אותנו מרותקים. ביקור בארמון הגדול ובבודהא האזמרגד היה סיום גדול למסענו בצפון.

יום 19-21: פוקט והאיים הדרומיים – שמש, חול וים

החלק האחרון של ההרפתקה שלנו הביא אותנו לגן העדן הטרופי של פוקט. חופים מסנוורים, מים צלולים וחיי לילה תוססים חיכו לנו. חקרנו את איי פי פי, שנורקלינג במי האזמרגד והתרווחנו על חופים בתוליים. המסע שלנו הגיע לשיא עם שקיעה עוצרת נשימה ב-Promthep Cape, נפרדת מארץ החיוכים עם לב מלא זיכרונות.

בעודנו הרהורים על האודיסיאה בת 21 הימים שלנו דרך תאילנד, התברר שהמדינה המגוונת והקסומה הזו הותירה חותם בל יימחה בליבנו. מההרים הערפיליים של הצפון ועד לחופי השמש המנשקים של הדרום, כל יעד שזר את הסיפור הייחודי שלו לתוך השטיח

העשיר של ההרפתקה התאילנדית שלנו.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד