GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

 מסלול טיול איים בן 14 יום בפיליפינים

טיול איים בפיליפינים

 

יום 1: הגעה למנילה
ההרפתקה שלנו בפיליפינים התחילה באנרגיה השוקקת של מנילה. עיר הבירה קיבלה את פנינו בחיי הרחוב התוססים שלה, ציוני דרך היסטוריים ואוכל רחוב מעורר תיאבון. בילינו את היום בחקר Intramuros, העיר המוקפת חומה שמחזיקה מאות שנים של היסטוריה ברחובות המרוצפים שלה. כנסיית סן אגוסטין הותירה אותנו ביראת כבוד עם הארכיטקטורה המורכבת והעבר העשיר שלה.

יום 2-4: בורקאי בליס
טיסה קצרה לקחה אותנו לאי המפורסם בעולם בורקאי. בורקאי, הידוע בחולות הלבנים האבקתיים והמים הצלולים שלו, עלתה על הציפיות שלנו. חוף הלבן, עם האווירה התוססת שלו, הפך למקום האהוב עלינו לספוג את השמש וליהנות מחיי הלילה התוססים. חקרנו גם את חוף Puka, שם הנוף השלו סיפק ניגוד מושלם לסצנת החוף הלבן התוסס. דילוג על איים חשף מפרצונים נסתרים ונקודות שנורקלינג, שהציגו את היופי התת ימי של בורקאי.

יום 5-7: Palawan Paradise
הבא במסלול שלנו היה Palawan, מחוז הידוע בנופיו המדהימים. פוארטו פרינססה, התחנה הראשונה שלנו, הכירה לנו את הנהר התת קרקעי המהפנט, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. אל נידו, עם צוקי הגיר הדרמטיים והלגונות הנסתרות, הותירו אותנו חסרי נשימה. לקחנו סיור בסירה כדי לחקור את ארכיפלג Bacuit, פגשנו חופים סודיים, תצורות קארסט מתנשאות וחיים ימיים מגוונים. חוף Nacpan, קטע ארוך של יופי בתולי, הפך לבריחה השלווה שלנו.

יום 8-10: גבעות שוקולד וטרסייר בבוהול
טיסה מהירה הביאה אותנו לאי המקסים בוהול. גבעות השוקולד, פלא גיאולוגי, הציגו את הנוף הייחודי שהותיר אותנו להתפעל מהאמנות של הטבע. ביקרנו גם ב-Tarsier Sanctuary, שם הפרימטים המקסימים ופעורי העיניים האלה גנבו את ליבנו. שייט נינוח בנהר לאורך נהר הלובוק אפשר לנו להתענג על המטבח המקומי בעודנו מוקפים בצמחייה עבותה. בוהול, עם פלאי הטבע והאירוח החם שלה, כבשה את רוח ההרפתקנות שלנו.

יום 11-12: צלילה לתוך דבאו
המסע שלנו לקח אותנו לדבאו, הידועה בתרבות המגוונת שלה ובמערכת האקולוגית התוססת שלה. מרכז הנשרים הפיליפיני הכיר לנו את הנשר הפיליפיני בסכנת הכחדה, ציפור מלכותית המסמלת את מחויבותה של המדינה לשימור. לאחר מכן, חקרנו את שווקי הרחוב התוססים, והתפנקנו עם פירות ומעדנים מקומיים. טיול יום לאי סמאל סיפק מפלט מרגיע על החוף, שאפשר לנו להירגע לפני השלב האחרון של ההרפתקה שלנו.

יום 13-14: נפלאות התרבות והטבע של סבו
התחנה האחרונה שלנו הייתה סבו, מחוז שמשלב בצורה חלקה עושר היסטורי עם יופי טבעי. חקרנו את האתרים ההיסטוריים של סבו סיטי, כולל צלב מגלן ומבצר סן פדרו, והשגנו תובנות על העבר הקולוניאלי של המדינה. טיול צד לאוסלוב הציע חוויה בלתי נשכחת – שחייה עם כרישי לוויתן עדינים בסביבתם הטבעית. היום האחרון שלנו כלל ביקור במפלי Kawasan, שם מי הטורקיז והסביבה השופעת היוו את הרקע המושלם לפיקניק הפרידה שלנו.

בהשתקפות על המסע בן 14 הימים שלנו דרך הפיליפינים, כל אי הציע שילוב ייחודי של תרבות, טבע והרפתקאות. מהחופים התוססים של בורקאי ועד לנופים השלווים של פאלאוואן, הפלאים הגיאולוגיים של בוהול, המגוון הביולוגי של דבאו, והעושר ההיסטורי של סבו, הפיליפינים התגלו כיעד מגוון ושובה לב. כשעלינו על הטיסה הביתה, סחבנו איתנו זיכרונות של חופים בתוליים, שוניות אלמוגים תוססות, חיוכים מסבירי פנים והערכה עמוקה ליופיו של הארכיפלג הזה. הפיליפינים באמת גנבו את ליבנו, ויצאנו עם הבטחה לחזור ולחקור עוד יותר מהפנינים הנסתרות שלה בעתיד.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד