GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

לחקור את דאלאט בויאטנם

דאלאט, השוכנת בהיילנד המרכזי הציורי של וייטנאם, היא עיר ששובה את הנפש עם האקלים הקריר, האגמים השלווים והארכיטקטורה הקולוניאלית הצרפתית. דלאט, המכונה לעתים קרובות "עיר האביב הנצחי", היא מקום מפלט שליו מהערים השוקקות, ומציעה שילוב ייחודי של יופי טבעי, קסם תרבותי ותענוגות קולינריים. במדריך הנרחב הזה, נתעמק באינספור החוויות שיש לדלאת להציע, החל מהאטרקציות הקסומות והפלאים הקולינריים ועד אפשרויות לינה נוחות.

לגלות את דאלאת: אטרקציות ופעילויות
1. אגם שואן הואונג וגני הפרחים
הלב של דאלאט פועם סביב אגם שואן הואונג, אגם מים מתוקים מדהים מוקף ביערות אורנים. צאו לטיול נינוח לאורך שפת האגם, שכרו סירת משוטים בצורת ברבור, או פשוט הירגעו על הספסלים עם הרקע השליו של המים והגבעות שמסביב. בקרבת מקום, גני הפרחים מציגים מהומה של צבעים, ומציעים תצוגה מרהיבה של פריחה תוססת. הגנים הם חגיגה ויזואלית, במיוחד במהלך פסטיבל הפרחים השנתי.

2. עמק האהבה (Thung Lung Tinh Yeu)
עמק האהבה של דאלאת הוא יעד רומנטי השוכן בין גבעות ויערות אורנים. זוגות וחובבי טבע כאחד יכולים לחקור שבילים מפותלים, גני פרחים ציוריים ונקודות תצפית ציוריות. הטופוגרפיה הייחודית של העמק, עם האגם בצורת לב, משרה אווירה של אהבה ושלווה.

3. הר לאנג ביאנג
למי שמחפש נופים פנורמיים ומגע של הרפתקאות, טיול להר לאנג ביאנג הוא חובה. טרק לפסגה עבור נופים עוצרי נשימה של דאלאת והנופים שמסביב. המסע מציע הזדמנות לחזות בתרבות הילידית של המיעוט האתני לאך, הקורא להר בית.

4. בית משוגע (Hang Nga Guesthouse)
הבית המשוגע, יצירת מופת אדריכלית שתוכננה על ידי דאנג ויאט נגה, הוא מבנה גחמני וסוריאליסטי שדומה למשהו מתוך אגדה. חקור את המסדרונות הלא שגרתיים שלו, טפסו דרך גרמי מדרגות דמויי קורי עכביש, והתפעלו מהשילוב הייחודי של טבע וארכיטקטורה.

5. מפל פרן ומפלי דאטנלה
דאלאת מעוטרת במפלים, ופרן ודטנלה הם שניים מהנגישים והקסומים ביותר. מפל פרן, מוקף בצמחייה עבותה, מציע סביבה שלווה והזדמנות לטיול פילים. מפלי דאטנלה, לעומת זאת, מספקים חוויה הרפתקנית יותר, עם פעילויות כמו קניון ונסיעה ברכבת אלפינית מרתקת.

6. מנזר Truc Lam Zen ואגם Tuyen Lam
חווה שלווה במנזר Truc Lam Zen, הממוקם על גבעה המשקיפה על אגם טויין לאם. המנזר משדר שלווה, עם גנים מטופחים ונוף פנורמי. צאו לשיט בסירה באגם טויין לאם, אגם המים המתוקים הגדול ביותר בדאלאט, ותיהנו מהאווירה השלווה.

 

הרפתקאות קולינריות בדאלאט

1. שוק הלילה של דאלאת
שוק הלילה של דאלאת הוא מקלט קולינרי, המציע שפע של דוכני אוכל רחוב ומעדנים מקומיים. מכריכי bánh mì מלוחים ועד צ'ה מתוק (מרק קינוח וייטנאמי), השוק הוא חלון ראווה תוסס של המגוון הקולינרי של דאלאט. אל תחמיצו לנסות את המומחיות המקומית, bánh tráng nướng (נייר אורז בגריל עם תוספות).

2. מסעדת Lien Hoa והאנג נגה
עבור חווית אוכל וייטנאמית אותנטית, Lien Hoa ומסעדת Hang Nga הן אפשרויות פופולריות. דגמו מנות מסורתיות כמו bún riêu (מרק אטריות סרטנים) ו-bánh mì xíu mại (כריך קציצות וייטנאמי). האווירה הנעימה והצוות הידידותי הופכים את המסעדות הללו למועדפות בקרב מקומיים ותיירים כאחד.

3. Le Chalet Dalat
בואו לחוות מגע של צרפת בדאלאט ב-Le Chalet, מסעדה מקסימה הידועה במטבח בהשראת צרפת. המסעדה שוכנת בינות לגנים שופעים, ומציעה סביבה רומנטית עם תפריט הכולל אסקרגו, קוק או וין ומאפים משובחים.

4. סיור אוכל דאלאת
צאו לסיור אוכל מודרך כדי להתענג על מיטב התענוגות הקולינריים של דאלאט. חקור שווקים מקומיים, דוכני אוכל רחוב ואבני חן נסתרות עם מדריך בקיא, למד על המסורות הגסטרונומיות של העיר תוך התמכרות לפינוקים טעימים.

5. חוות תה ארטישוק
דאלאת ידועה בתה הארטישוק שלה, וביקור באחת מחוות התה המקומיות מספק תובנה לגבי תהליך הכנת התה. תיהנו מכוס תה ארטישוק טרי כשהוא מוקף במטעים ירוקים שופעים.

 

היכן לשהות בדאלאט

1. Ana Mandara Villas Dalat Resort & Spa
אתר הנופש והספא Ana Mandara Villas Dalat שוכן בגבעות ומציע מפלט מפואר עם וילות בסגנון קולוניאלי צרפתי המוקפות בגנים. אתר הנופש מספק שילוב מושלם של אלגנטיות, נוחות ושירות אישי.

2. מלון דאלת פאלאס מורשת
מלון Dalat Palace Heritage ממוקם בלב דאלאט, הוא פנינה מהתקופה הקולוניאלית המשדרת קסם מהעולם הישן. עם הארכיטקטורה המדהימה שלו, החדרים המרווחים והשירות ללא דופי, הוא מציע חוויה מלכותית.

3. Dalat Edensee Lake Resort & Spa
אתר הנופש והספא Dalat Edensee Lake, המשקיף על אגם טויין לאם, הוא מקום מפלט שליו עם מתקנים מודרניים. הסביבה השלווה של אתר הנופש, החדרים המרווחים ומתקני הספא הופכים אותו לבחירה אידיאלית לחופשה רומנטית.

4. Terracotta Hotel & Resort Dalat
מלון Terracotta Hotel & Resort Dalat ממוקם על רקע גבעות מתגלגלות ומציע שילוב של עיצוב עכשווי ויופי טבעי. אתר הנופש כולל חדרים נוחים, ספא ומגרש גולף, המספקים מפלט שליו.

5. Dalat Wonder Resort
אתר הנופש דאלאט וונדר, הממוקם ליד אגם שואן הואונג, מציע שילוב של סגנונות אדריכליים קולוניאליים צרפתיים וויאטנאמיים. הגנים השופעים של אתר הנופש, חדרי האירוח הנוחים והקרבה לאטרקציות של דאלאט הופכים אותו לבחירה מענגת.

דאלת – שטיח של רומנטיקה ותרבות
בחיבוק הרמה המרכזית, דאלאת נפרש כשטיח של רומנטיקה ותרבות. מהאגמים והמפלים השלווים ועד לארכיטקטורה הקולוניאלית הצרפתית ושווקי הרחוב התוססים, כל היבט של העיר הזו טווה סיפור ייחודי עבור אלה שמחפשים ירח דבש המשלב רגיעה עם חקר תרבות.

כשהשמש שוקעת מאחורי הגבעות, מטילה זוהר זהוב על אגם שואן הואונג, והארומה של מעדנים וייטנאמיים ממלאת את האוויר בשוק הלילה, דאלאט מזמין אתכם לטבול בחיבוק הקסום שלו. בין אם מטיילים בעמק האהבה, מתענגים על מטבח בהשראה צרפתית, או מוצאים נחמה במנזר זן, דאלאט קורצת לאוהבים לצאת למסע שבו כל רגע הוא חגיגה של האביב הנצחי של הרומנטיקה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד