GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיול משפחה בתאילנד מחוץ לשביל המטיילים השחוק

הרפתקה משפחתית נחשפה: 14 ימים של טרקים ושלווה בתאילנד

יום 1-3: צ'אנג מאי – שער לפלאים הצפוניים
המסע החל בצ'אנג מאי, שם חקרה המשפחה מקדשים עתיקים, כמו וואט פרה סינג, ושקעה בשווקים התוססים של העיר. טרק אל הפארק הלאומי דוי סוטפ הסמוך סיפק נופים עוצרי נשימה של העיר. הילדים התפעלו מהארכיטקטורה המורכבת, וביקור במקלט לפילים הותיר זיכרונות נצחיים של אינטראקציה עם הענקים העדינים הללו.

צ'נג מאי תאילנד

יום 4-6: צ'אנג ראי – שטיח מקדשים
כשהם יצאו צפונה לצ'אנג ראי, גילתה המשפחה את המקדש הלבן השמי (Wat Rong Khun) וחקרה את המקדש הכחול הייחודי (Wat Rong Suea Ten). טיול מודרך בגבעות שמסביב אפשר למשפחה לחזות בכפרים מסורתיים של שבט הגבעות, ללמוד על מנהגיהם וליהנות מהנופים השלווים.

 

יום 7-9: הפארק הלאומי קאו סוק – הרפתקאות הג'ונגל
לאחר מכן פנתה המשפחה דרומה לפארק הלאומי קאו סוק, פנינה נסתרת המציעה יערות גשם שופעים ואגמי אזמרגד. כשהם שהו בבונגלו צף באגם צ'או לאן, הם יצאו לטיולים בטבע, ראו חיות בר אקזוטיות, וחוו את הריגוש של טרק בלתי נשכח בג'ונגל. הילדים הוקסמו מקולות יער הגשם בלילה.

 

קאו סוק תאילנד
Floating Bungalows at Khao Sok National Park with Cheow Lan lake and mountains at sunrise, Thailand.

יום 10-12: Koh Yao Noi – Retreat Island Secluded Island
כשהיא משאירה את היבשת מאחור, נסעה המשפחה לקו יאו נוי, אי שליו הרחק ממקומות התיירים הרגילים. מוקף בצוקי אבן גיר ובמי טורקיז, האי סיפק תפאורה מושלמת לטיולים רגועים, רכיבה על אופניים דרך כפרים ציוריים וחקר חופים נסתרים. המשפחה גילתה שוק מקומי מקסים, ודגמה מעדנים תאילנדיים אותנטיים.

יום 13-14: פוקט – גמר טרופי
החלק האחרון של המסע הביא את המשפחה לפוקט, אך לא לאזורי התיירות ההומים. במקום זאת, הם בחרו בחלק שקט יותר של האי, והתענגו על הנופים המדהימים של Promthep Cape וחוף Nai Harn. ביקור בפארק השעשועים התרבותי Phuket FantaSea הוסיף נופך של קסם, ושילוב המורשת התרבותית העשירה של תאילנד עם הופעות מסנוורות.

לאורך כל ההרפתקה, המשפחה נתנה עדיפות לנוחותם ותחומי העניין של הילדים. לינה ידידותית לילדים, פעילויות מרתקות ואיזון בין הרפתקאות ורגיעה הפכו את הטיול לבלתי נשכח עבור כולם. הבריחה הזו בת 14 יום בתאילנד לא רק סיפקה את אהבת המשפחה לטרקים ולטבע, אלא גם חשפה את ההיבטים הפחות נחקרים של המדינה היפה הזו, והותירה אותם עם זיכרונות יקרים ממסע היטב מחוץ לשבילים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד