GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיול גלישה בין חופים של סרי לנקה

הרפתקת הסולו שלי בסרי לנקה התפתחה כמו סיפור מתסריט היטב, כל יום פרק חדש בגלישה שלי. כשנחתתי בקולומבו, עשיתי את דרכי במהירות אל החוף הדרום מערבי, עיני נשואות אל הגלים האגדיים שקראו לחובבי גלישה מרחבי העולם.

יום 1: קולומבו להיקדובה
המסע שלי התחיל בנסיעה ציורית ברכבת להיקאדווה, עיירת חוף תוססת הידועה באווירה התוססת וההפסקות הפנטסטיות שלה. הרעש הקצבי של גלגלי הרכבת כאילו קבע את הקצב לפעימות הגלישה שחיכו לי. ביליתי את אחר הצהריים בחקר שוניות האלמוגים הצבעוניות ובבדיקת המים בחוף Hikkaduwa.

יום 2: Unawatuna
התחנה הבאה הייתה Unawatuna, מפרץ מושלם לגלויה ממוסגר בעצי דקל. הגלים כאן היו מזמינים ומאתגרים, וסיפקו את מגרש המשחקים המושלם לגולשים. ביליתי את היום ברכיבה על הגלים והתרווחתי על החופים החוליים כשהשמש שקעה מתחת לאופק.

יום 3: מיריסה
מיריסה, עם החולות הזהובים והאווירה הנינוחה, הייתה מקלט הגלישה הבא שלי. החוף בצורת חצי סהר מציע גלים עקביים לגולשים בכל הרמות. אחרי יום של רכיבה על הגלים, הצטרפתי למדורה על חוף הים שבה גולשים אחרים שיתפו סיפורים על הרפתקאותיהם, ויצרו אחווה שחרוגה ממחסומי השפה.

יום 4: ווליגמה
Weligama, מכה גלישה, הייתה הבאה במסלול שלי. הגלים הארוכים והעדינים היו אידיאליים למתחילים, ותרבות הגלישה התוססת חלחלה לאוויר. נרשמתי לבית ספר לגלישה, חידדתי את כישוריי בהדרכת מדריכים ותיקים. כשהיום הסתיים, חקרתי את העיירה המוזרה, דגמתי אוכל רחוב מקומי והשתתפתי בשיחות עם חובבי גלישה אחרים.

יום 5: גאלה
נסיעה קצרה לקחה אותי לעיר ההיסטורית גאלה, שם חקרתי את מבצר גאלה האייקוני. הרחובות המרוצפים והארכיטקטורה הקולוניאלית היוו רקע מקסים למסע הממוקד בגלישה שלי. בערב, העזתי את Unawatuna לטעום מחיי הלילה התוססים. ברים על חוף הים פעמו במוזיקה, וקול הצחוק התערבב עם הגלים המתנפצים, ויצר אווירה בלתי נשכחת.

יום 6: מפרץ ארוגם
שום אודיסיאת גלישה בסרי לנקה לא תהיה שלמה ללא עלייה לרגל למפרץ ארוגם, היהלום שבכתר סצנת הגלישה של האי. המסע לחוף המזרחי היה הרפתקה בפני עצמה, חציית נופים שופעים. Arugam Bay קיבל אותי עם גלים עוצמתיים ב-Main Point והוויברציות הרכות של Peanut Farm. את הערבים בילו במסיבות חוף, שם המוזיקה הידהדה את קצב האוקיינוס.

יום 7: נקודת Pottuvil
כשהרפתקת הגלישה שלי הגיעה לסיומה, לא יכולתי להתאפק אחר סשן אחרון בפוטטוביל פוינט, הידועה בגלים המאתגרים שלה. כשהשמש שוקעת באופק, רכבתי על הגלים בתחושת הישג, התענגתי על הריגוש של כיבוש הגלישה לאורך קו החוף המגוון ועוצר הנשימה של סרי לנקה.

מסע הגלישה הסולו שלי דרך סרי לנקה היה סימפוניה של גלים, חקר תרבות וחיי לילה תוססים. לכל חוף הייתה אישיות משלו, ושוזרת יחד נרטיב של הרפתקאות, אחווה ויופי חסר גבולות של מדינת האי הזו. כשעליתי על הטיסה שלי הביתה, הזכרונות של גלי סרי לנקה נשארו, הד תמידי בנבכי נשמתי ההרפתקנית.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד