GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיול בפיליפינים לחובבי הפינוק והריזורטים

Luxe Escapes: אקסטרווגנזה של 21 יום של אתרי נופש אוקראטיים בפיליפינים

יום 1-3: התחלה גדולה במנילה
המסע שלנו התחיל בלב התוסס של הפיליפינים, מנילה. בחרנו באירוח ברמה גבוהה, נכנסנו לסוויטה מפנקת באחד ממלונות חמישה כוכבים בעיר. בימים שלאחר מכן חקרנו את הקסם ההיסטורי של העיר, התפנקנו בסעודת גורמה וחווינו את פסגת התחכום האורבני. מנילה נתנה את הטון להרפתקה האקסטרווגנטית שלנו, והציעה טעם של שפע לפני שיצאנו לאקסטרווגנזה מקפיצת האיים שחיכתה לנו.

יום 4-6: גן עדן מפואר בפאלאוואן
התחנה הראשונה שלנו באי הייתה לא אחרת מאשר Palawan, ביתם של כמה מאתרי הנופש היוקרתיים ביותר במדינה. אתר הנופש Pangulasian Island של אל נידו, השוכן על אי פרטי בתולי, הפך למקלט שלנו. הווילות מעל המים סיפקו נוף פנורמי של ארכיפלג Bacuit, וכל יום היה שילוב חלק של טיפולי ספא, ארוחות גורמה וטיולים פרטיים ללגונות נסתרות ולחופים סודיים. יופיו הבלתי נגוע של פאלאוואן והשהייה שלנו ב- Pangulasian הותירו חותם בל יימחה על החיפוש שלנו אחר פינוק אאוקרטי.

יום 7-9: Bohol's Boutique Elegance
בוהול סימן עם השילוב הייחודי שלו של פלאי טבע ויוקרה בוטיק. בחרנו בוילה מבודדת באתר הנופש Amorita, בה שירות אישי ותשומת לב לפרטים הגדירו את שהותנו. גבעות השוקולד שימשו רקע מדהים לימי הפנאי שלנו, בעוד שאזור השימור של טארסייר הציע הצצה אל המגוון הביולוגי העשיר של האי. בריכת האינסוף לצד הצוק של אמוריטה וחוויות אוכל גורמה הוסיפו נופך של רומנטיקה ותחכום למסע הבוהול שלנו.

יום 10-12: יופי עוצר נשימה בבאלסין
מטוס פרטי לקח אותנו לאי באלסין האקסקלוסיבי, גן עדן לחברים בלבד שבו אין גבול לפאר. האי הוא אוסף של וילות בנושאים בהשראת יעדים כמו באלי, סנט טרופז ומיקונוס. הימים שלנו היו מערבולת של טיפולי ספא, ספורט מים וסעודה מעודנת במסעדות מיוחדות שונות. המחויבות של באלסין לחוויות אוקרטיות, ממשרתים מותאמים אישית ועד גישה בלעדית לחוף הים, עלתה על הציפיות שלנו, והפכה אותה לגולת הכותרת בסיור הפיליפיני הגדול שלנו.

יום 13-15: עושר שליו באמנפולו
התחנה הבאה שלנו הייתה Amanpulo הנודע, אתר נופש מפואר באי פמליקני. המחויבות של המותג Aman לאלגנטיות ושלווה ניכרה בכל היבט של שהותנו, מהקסיטות המבודדות עם נוף עוצר נשימה לים ועד לספא ברמה עולמית המציע טיפולי ריפוי פיליפינים מסורתיים. שנורקלינג במים הבתוליים, ליהנות מקוקטיילים שקיעה במועדון, וארוחות ערב פרטיות על החוף הפכו את אמנפולו למקלט שליו שהציג את התגלמות היוקרה בפיליפינים.

יום 16-18: אי שיק במלאפסקואה
הרצון שלנו בסגנון ברמה גבוהה הוביל אותנו לאי המקסים מלאפסקואה. למרות שהיא עשויה להיות קטנה יותר מהיעדים הקודמים שלנו, מלפסקואה הציעה קסם ייחודי עם אתרי הבוטיק שלה. מתחבאים בוילה פרטית באתר הנופש טפני ביץ', התענגנו על האווירה הנינוחה של האי ונהנינו מחוויות צלילה מותאמות אישית. Thresher Shark Point ושוניות האלמוגים התוססות של האי סיפקו סוג אחר של מותרות – יופי מתחת למים שהשלים את הפזרנות מעל המים שלנו.

יום 19-21: כיסוי ההרפתקה באקלאן
הרגל האחרונה שלנו הביאה אותנו לאקלאן, שם חווינו את התגלמות היוקרה האוקרטית באתר הנופש והספא של שאנגרי-לה. אתר הנופש שוכן במפרץ פרטי, והציע פרטיות ותחכום ללא תחרות. ימים בילינו בבילוי ליד בריכת האינסוף, התמכרות לטיפולי ספא והתענגות על מאכלים משובחים ברימה, המסעדה המיוחדת של אתר הנופש. ארוחת הפרידה שלנו על החוף, עם קול הגלים כמוזיקת הרקע שלנו, סימנה את סוף המסע שלנו בן 21 הימים בפיליפינים – מסע שעלה על הציפיות שלנו בכל היבט של יוקרה, אלגנטיות ופינוק.

כשעלינו על הטיסה הביתה, הרהרנו ב-21 הימים של יוקרה שאין שני לו, טבילה תרבותית ויופי טבעי שהגדירו את ההרפתקה הפיליפינית שלנו. מהנוף העירוני ההומה של מנילה ועד לחופי אקלן המבודדים, כל יעד הציע פן ייחודי של חיים ברמה גבוהה. הפיליפינים, על נופיה המגוונים והמחויבות לחוויות האוקרטיות, סיפקו את הרקע למסע מפנק שיישאר לנצח בזיכרונותינו.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד