GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

כל המידע על הפסטיבלים בפיליפינים

מאמרים אחרונים

מעוניינים לתכנן את הטיול הבא שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

פיליפינים: ארץ הפסטיבלים

הפיליפינים הם לא רק ארץ עם נופים עוצרי נשימה וחופים יפים, אלא גם ארץ שמעריכה ומציינת רבים מהפסטיבלים המרהיבים ביותר בעולם. התרבות הצבעונית והטרופית של הפיליפינים מופיעה במלוא הדר באירועים מיוחדים אלו, המאפיינים את השפה, המסורת והאופי של העם הפיליפיני. במדריך הזה, ניצור סקירה על כמה מהפסטיבלים המרשימים והמוזיקליים ביותר בפיליפינים, שבהם יש להשתתף או להתרשם מהם בזמן ביקורך במדינה המדהימה הזו.

1. סינולוג (Sinulog)

הפסטיבל של סינולוג הוא אחד מהאירועים הגדולים ביותר בפיליפינים, והוא מתקיים בסן פרנסיסקו שלב, המרכז העירוני של סבו. הפסטיבל מציין חגיגת התיאטרון הנוצרי הקתולי, ומספק הופעות תרבותיות ומוסיקה חייה מרהיבות. האירוע כולל מסעות רגליים ותחפושות קרנבליות, והמוסיקה והריקודים פשוט עושים את זה בכל הכוח. זהו חוויה שלא ראיתם משהו כזה קודם, וכדאי להגיע בזמן אם ברצונכם לצפות בשמחה ובערבות המדהימה של הפיליפינים.

2. מאסקרה דה סוריאגאו (MassKara Festival)

הפסטיבל מאסקרה דה סוריאגאו מתקיים בעיר באקולוד, בעזרת נכדה של הראשון המאסקרה פוסטינו. האירוע כולל ערבות קרנבליות מדהימות, ומופעי תאטרון ודרמה מרהיבים. חגיגות הפסטיבל מאורגנות בסוף אוקטובר עד ראשית נובמבר, וכוללות פרסומונים והופעות כוכבים מוזיקליים מוכרים. האווירה השמחה והצבעונית מאפיינת את המסיבות שמתרחשות על כל אורכי העיר, וכך היא משתנה בצורה אינטנסיבית לאורך כל האירוע.

3. הוג דה דה אורו (Higantes Festival)

פסטיבל הוג דה דה אורו מתקיים בכפר אנגונג במרכז הפיליפינים. האירוע מכיל הקפלות מרשימות ועצומות, בנגיעות עצומות ומקצבים ריקודיים. חלק מהקפלות מיוצגים בידי בני אדם ענקיים, המוצגים במסעות רגליים ברחובות הכפר. האירוע מאורגן במסגרת החגיגות הקתוליות של סנטו ניניו, והוא משמעותי ומרהיב ביותר. כשהשמיים מתמלאים בקפלות הענקיות, תוכלו להרגיש את תוחלת האופטימיות והשמחה של העם הפיליפיני, ולחוות את המוסיקה והריקודים המיוחדים של האירוע.

4. פיסיו הוג (Pahiyas Festival)

הפיסיו הוג הוא הפסטיבל הגרגרני ביותר של הפיליפינים, והוא מתקיים בכפר לוצבל באי קסיאס. האירוע מציין את תוצרי האדמה והחקלאות, ולכן מתנפלים הרחובות בעיטורים ובעיצובים של תוצרי החקלאות. הבתים עצמם מצופים בקופסאות מזון, פירות, ירקות וירוקים, וזהו עירום במיוחד. נהנים גם מקונצרטים, מופעי רחוב ותחפושות קרנבליות. הפסטיבל מציין את החילוץ של רפאים נוצרים מידי שנה, ומשמש גם כפסטיבל תרבותי חגיגי בערך.

5. הפסטיבל הקתולי השבועי בקיזון (Quiapo Festival)

הפסטיבל הקתולי השבועי בקיזון הוא אחד האירועים הדתיים והתרבותיים הגדולים ביותר במדינה. האירוע מתרחש בכיזון, שהוא השכונה ההיסטורית והמסורתית ביותר של מנילה. האירוע מציין את חג הקודש ופסחא, ומופע קתולי מרהיב ומרגש מאוד. המסעות הרגליות היומיומיות מתקיימות על מנת להביא את תמונת הצלב של ישו כדי לברך על הצלב ועל המותו, ולהתפלל עליו. האירוע מציין גם את האומנות והתרבות הפופולריות של העם הפיליפיני, וכמובן שמופיעים גם זמרים ומוזיקאים מקומיים ומכל העולם. אם אתם חובבי תרבות, דת ומוסיקה, אז פסטיבל קיזון יהיה חוויה שלא תרצו לפספס.

בקיצור, אם אתם מתכננים טיול לפיליפינים, מומלץ לתאם את הטיול בזמן של פסטיבל או אירוע מיוחד באחת מהערים המרגשות של המדינה. הפסטיבלים מציעים חוויות מרהיבות ואותנטיות, שמאפשרות לכם להכיר ולהתרגש מהתרבות והמסורת הפיליפינית בצורה מרהיבה. זהו חוויה שאתם לא תשכחו בקלות, ואחת הדרכים להכיר את המדינה בצורה אמיתית ובלתי רגילה. כן, ישנם המון פסטיבלים מרהיבים שמתרחשים בפיליפינים במהלך השנה, ואנחנו מקווים שתוכלו למצוא את הפסטיבל שמתאים בדיוק לכם במדריך המלא שלנו

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

Scroll to Top
Call Now Button